Selasa, 14 Januari 2014

LAGI BERITA BAIK MASUK






Harga ayam dijangka naik
ALOR SETAR - Kebanyakan peniaga di Pasar Besar Alor Setar, di sini, menjangkakan berlaku kenaikan harga barangan mentah khususnya ayam menjelang sambutan Tahun Baru Cina.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...BERITA BAIK... kah kah kah..

kah kah kah...BERITA BAIK UNTUK HASUT ORANBG RAMAI...kah kah kah

kah kah kah..HASUT BENCIKAN BANI KETUANAN MELAYU..kah kah kah


----------

8 ulasan:

Awanama berkata...

Harga ayam naik, jangan makan ayam.... Rakyat boleh makan burung gagak pulak !!!!!!!

Awanama berkata...

pandai makan politik ayam dan lagi penting mesti arif tentang piramid makanan politik....kah...kah...kah.....nanti badan politik korang tidak sihat macam mana mahu turun jalanraya......kah.....kah.....kah......yang paling atas kena makan sikit2 dan yang paling bawah boleh makan banyak2....kah....kah...kah......paling atas sekali piramid ialah sayur kangkung, no 2 atas ialah ayam dan yang paling bawah dan banyak ialah lembu.....kah....kah.....kah....

Awanama berkata...

Bro TT, umngok sudah siap untuk pru 14, semua akan turun supaya Barang Naik boleh diturunkan.Ada sayur kangkung, ayam ada, lembu ada, beruk koyak kertas ada dan jangan lupa katak pun ada.

Awanama berkata...

TT..gerombolan kedah mmg jenis bodoh.. kalo menteri hasanmalek kata harga ayam tinggi, depa boleh start makan tikus, mmg gerombolan kedah akan makan tikus punyer..

Sbb kalo lu pigi alor setaq, mmg tikus banyak.. tikus aloq staq mmg special.. tikuih depa sebesar ayam.. depa panggil tikuih mondok.. jadi depa apa kesah pasal harga ayam naik sbb tikuih adalah dalam rantaian makanan org kedah..pasai kencing tikuih pun banyak kes di negeri kedah ni..hampir setiap lata di kedah asyik kene tutup pasal nak bela tikuih bagi mandi ayaq segaq2.. lepaih tu depa boleh makan la.. kat kedah, anjing pun boleh makan mcm vietnam.. anjing salai.. lu boleh mai beli kat sini..gua bukannya mengutuk.. sbb ini sumer mmg biasa dah kat kedah sana..

Awanama berkata...

barang naik takpa asalkan negara aman kah kah kah

Lang berkata...

Semua naik kecuali kangkong dan hujan saja yang turun... opss. ada satu lagi yang turun... rakyat turun... tak caya tanya TT.

Awanama berkata...

semua naik kecuali kote zaman pemerintahan khalifah JIB, mampus semua kecuali sanak saudara mereka...nak ketawa kah kah kah dah tak mampu, turun jalan raya kena belasah dengan puak puak kroni yang menjaga kedudukan politik kah kah kah

zeff berkata...

harga ayam naik sbb harga dedak naik?
subsidi dedak dikurangkan?
ini mcm hasan malek nak makan ape?
alpo dan pedigree bukannya murah