Rabu, 28 Januari 2015

SURAT ZUNAR DARI LONDON









MENCARI ZUNAR


tt tukar sikit,

aku bukan ketua pengarang suara keadilan

polis datang cari kartun - minta betulkan
serbuan ini tak kena mengenak dengan sk

Enam anggota polis diketuai ASP Lim Ah Heng Bahagian Perundangan Jabatan Sisatan jenayah IPK Kuala Lumpur datang ke pejabat saya untuk mencari saya, tetapi saya tetapi saya berada di London ketika ini.

 Menurut beliau, saya disiasat di bawah Section 2 Akta Mesin Cetak, Section 4 (1) (c) Akta Hasutan dan Section 500 Kanun Keseksaan. Mereka merampas buku "Konspirasi Memenjarakan Anwar" versi Bahasa Melayu, "Konspirasi Memenjarakan Anwar" versi Bahasa Inggeris dan  "Pirate of The Carry BN". Saya akan dipanggil ke balai selepas pulang nanti.



KAH KAH KAH

kah kah kah
kah kah kah
jeng jeng jeng


----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah...
Hensem nampak zunar dengan satiranya.....kah..kah..kah....
macam charlie chikeedess...kah...kah...kah...

"Pirates of Carry BN"..kah...kah..kah...

Nazrio berkata...

tengOk hidung zunar tuuuuu...
Lahir batin bayang kutty....
kahkah kahkahkah