Rabu, 4 Mac 2015

JANGAN TUNGGU LAMA







KOMENTAR
orang ramai tak ada masa
rakyat tak mahu tunggu
tunggu lama lama
habis dana negara
di rembat oleh rosmah dan najib
sekarang berbilion duit 1MDB
lesap di bahan oleh rosmah dan najib
kalau tunggu lama lama
duit petronas
duit kwsp
duit tabung haji
semua akan lingkup


Najib Perdana Menteri Malaysia paling lemah – Zaid Ibrahim

 | March 4, 2015
Keengganan UMNO mencabar Presiden menyumbang kepada kelemahan keseluruhan pada peringkat kepimpinan Barisan Nasional.
PETALING JAYA : Bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Zaid Ibrahim mendakwa Perdana Menteri,  Najib Abdul Razak adalah yang paling lemah sejak negara ini mencapai kemerdekaan.
Dakwanya, keengganan UMNO untuk mencabar presiden mereka sekalipun Najib membawa bencana telah menyumbang kepada kelemahan keseluruhan pada peringkat kepimpinan Barisan Nasional (BN).
Beliau berkata demikian merujuk kepada tarikh 8 Mac di mana Ketua-Ketua Bahagian UMNO mengadakan mesyuarat dan kebanyakannya akan berikirar menyatakan sokongan ‘penuh’ mereka untuk presiden.
“Ini ialah kelemahan penipuan pemimpin Barisan Nasional. Inilah sebab kenapa Presiden UMNO boleh memerintah selama-lamanya, walaupun beliau sebuah bencana seperti yang ada kini.
“Tidak ada siapa yang berani untuk mencabarnya kerana ia tidak dibuat menerusi parti yang autokratik ini,” katanya menerusi entri terbaru di www.zaid.my.
Zaid berkata, Najib bertanggungjawab membawa kepada pengenalan semula Hudud oleh Kerajaan Negeri Kelantan dan turut melihat ia suatu perkara yang tidak akan dilihat dari mana-mana perdana menteri yang mengetuai negara.

KAH KAH KAH
woit
kalau ahli gerombolan
tak berani terajang najib
rakyat ramai ramai
pakat pakat terajang najib
mulakan dengan demo
7 march DI SOGO
tak perlu tunggu
tak perlu nanti
kalau lambat abis 
harta negara dibaham rosmah

7 MARCH SOGO


-----------

2 ulasan:

DD KAYBEE berkata...

Musuh utqma akidah ialah kemiskinan...najib memiskinkan...kita..negara dan bangsa.....apa punya bangsa keparatlah kita ni ...dibuka pintu kufur..murtad dan kelanchowan oleh najib..kito tak juga sedar....6 dekad beb...6 dekad kita di jana dan dirancang untuk datang masuk kebpintu kemiskinan pada 2015 ni..pongggg...kita masih boleh tahan lagi...apa punya bqngsa keparatlah kita ni...penakut...apa...kalau khalid tak gentar kena mercun...apo ko bondo kita ni nak takut.....sobolum najib kencing dan berak kat empangan semenyih..dan air tu syabas bagi kito minum...baik kito lestik telur najib dan kelentit laki dio supaya dia berhenti berak dan kencing seumur hidup....apa punya bangsalah kita ni...penakut nak mampus......pui....

nizam berkata...

Kenapa TT berkempen untuk jatuhkan najib sekarang?

Bukankah lebih senang nak tibai bila dia tengah lemah?