Rabu, 20 Mei 2015

NAJIB KANTOI LAGI







KOMENTAR
najib cuba menipu
dulu najib kata ada 2 bilion ringgit
dalam bank singapura

sebenarnya hanya ada kertas sahaja
yang mengatakan bahawa 1MDB ada harta
1MBD tidak ada apa apa duit dalam bank

SOALAN BARU
mana perginya duit 1MDB?



Najib akhirnya mengaku tiada wang 1MDB disimpan dalam bank Singapura

Najib Razak akhirnya mengaku wang syarikat sarat hutang 1Malaysia Development Berhad (1MDB) yang dibawa pulang daripada Pulau Cayman tidak disimpan di bank di Singapura.
Dalam jawapan di Dewan Rakyat hari ini, menteri kewangan itu sebaliknya menjelaskan hanya baki pelaburan ditebus dalam bentuk aset di bank Singapura yang tidak dinamakan.
"1MDB sudah menjelaskan baki pelaburan yang telah ditebus oleh 1MDB  adalah dalam bentuk aset di dalam mata wang dolar AS di sebuah bank di Singapura bertujuan untuk mengimbangi liabiliti US Dollar.
"Bank ini merupakan penjaga bagi pihak 1MDB untuk aset ini," kata perdana menteri dalam jawapan bertulis hari ini kepada soalan Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara, Tony Pua.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/najib-akhirnya-mengaku-tiada-wang-1mdb-disimpan-dalam-bank-singapura#sthash.y3HwD9An.dpuf

KAH KAH KAH

woit
kantoi lagi
tipu tipu tipu
bohong bohong
rakyat makin marah
orang ramai makin marah
mana peginya duit 1MDB?

INI SOALAN BARU

--------------

5 ulasan:

Awanama berkata...

Duit tu tunggu bail out.takda bail out takda duit la.tunggu dulu kantung tabung aji, kwsp, mas, asnb dan sewaktu dengannya.

Awanama berkata...

Kalau di Amerika, telor sudah kena goreng dengan impeachment. Kat sini? Lanun of the kera bn bermaharajalalaklalak...memang negaralanun...

Awanama berkata...

Duit 1MDB Cina tembam dah kebas.Inilah akibat dapat PM Bugis yang bangang.kah...kah...kah...Lanun bangang.kah...kah...kah...

Awanama berkata...

jangan salah kan najib
najib hanya ikut sistem wal rasuah
nak.kekal.kuasa kena bagi rasuah
kah kah kah
perwakilan kena rasuah
berdendam.gemuruh di.pwtc
dengan ucapan panas kah kah kah
habuk.pun tarak kena juai 20.kupang
kah kah kah
lagu tu lah merdeka
ramai nak jadi penyamun.gerombolan
kawan.kawan.untung
kroni untung kawan kawan
kah kah kah
sampai tukar agama bangsa negara
kah kah kah
selagi perompak jaga bank
duit.kena rompak selalu
jangan lupa cium tangan.woit
kah kah kah
padan muka

azam berkata...

anak jantan pantang berundur
walau s'pura dah tak sokong
kena teruskan juga perjuangan
reka lagi penipuan yang lebih besar