Sabtu, 14 November 2015

BILA MULA 24 JAM









BiLA MULA

24 JAM





Jamil Khir tuntut mohon maaf dalam masa 24 jam 
Jamil Khir menuntut Akmal Nasir dan portal berita The Malaysian Insider menarik semula segala dakwaan dan fitnah jahat yang dibuat serta memohon maaf secara terbuka dalam tempoh 24 jam.
“Jika tidak, saya akan memulakan tindakan saman fitnah dan malu melalui peguam saya kerana tindakan ini benar-benar telah menjatuhkan maruah dan kredibiliti saya,” katanya.

KAH KAH KAH
woit
lagi berapa jam
nak jadi 24 jam
kah kah kah
bila mula kira
kelmarin ke 
pagi ini
kah kah kah
sekarang tinggal lagi
berapa jam?
kah kah kah

BiLA KiRA















\
--------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

“Jika tidak, saya akan memulakan tindakan saman fitnah dan malu melalui peguam saya kerana tindakan ini benar-benar telah menjatuhkan maruah dan kredibiliti saya,”
Ha hahahaha... macam mana nak jatuh maruah dan kredibiliti, kalau dia memang dah takda maruah dan kredibiliti dari mula lagi.
Satu lagi bukti orang2 agama tak boleh dipercayai. Kalau yang berjanggut panjang tu alim, benggali roti dan kambing pun boleh kira alim jugak kan?

Btw, TT, 24 jam tu akan dikira dari pukul 12:00 tengahmalam 31 November 2016. Tak caya, lu tunggguuuuuuuu.....

Tanpa Nama berkata...

Suka hati dia le.... bila sejuk tak jadi le saman.... engkau tak nak saman ke... kan dah lama dendam kesumat ko pada Mahathir.... kecdut kot

Tanpa Nama berkata...

Bila kena saman, jangan pulak ciplak kata-kata Rapussy... kita gurau je! haha ha ha ho ho ho ho hi hi

Tanpa Nama berkata...

Ini acah acah Geng Bahalol lah

Masok Mahkamah pon ada Geng Pau Pau Pau lah

Semua lahanat kan....


Jangan lupa 1Mat Dah Bahalol ambil BILYON BILYON okay.....

panglimo potaseh berkata...

Sebagai ular-mak Pak Haji Jamil patut bersyukur sebab kes rembat duit anak yatim ni, telah memberi kemaluan yang besar pada tubuh badannya .. dalam bahasa mudah bermaksud - kontol yang besar .. paham tak.

Tanpa Nama berkata...

Bila nak mula 24 jam itu, ialah apabila Si Jamil tu cukup pakai sebanyak 24 jam tangan serentak, penuh sampai ke ketiaknya. Sama-samalah kita tunggu. Otak orang UMNO gerenti pandai dan kuat kelentongnya.