Rabu, 27 April 2016

BUKAN KEDAI KOPI





USUL DICADANG

USUL DIBINCANG

USUL DISOKONG

SOHEH BUKAN

DALAM KEDAI KOPI

BUKAN TEPI 

SALURAN AIR


Usul tolak Najib bukan dibuat di kedai kopi

 | April 27, 2016
Sazmi meminta Hanafi menjelaskan saluran mana yang sesuai untuk menolak kepimpinan Najib.
PETALING JAYA: Usul menolak Najib sebagai Presiden oleh UMNO Cawangan Lepan Simpol dan Banggol Judah tidak melanggar peraturan parti.
Sebaliknya, usul itu dikemukan menerusi mesyuarat dan bukannya dilakukan di kedai kopi, kata Ketua UMNO Cawangan Lepan Simpol,  Sazmi Miah.
“Kita hanya buat usul sebab ia dibenarkan dalam parti dan kita buat usul ini bukan di kedai kopi, tetapi di dalam mesyuarat. Kita rasa ia sesuai dan mengikut saluran, sebab selalunya kita dengar, alasan adalah tidak buat mengikut saluran,” katanya ketika dihubungi FMT, hari ini.
Sebelum ini, Setiausaha Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Hanafi Mamat menyatakan dua cawangan tersebut akan dikenakan tindakan.
Ia disebabkan langkah mereka yang dianggap tidak mengikut saluran ditetapkan perlembagaan dan peraturan parti, selain dipercayai bertentangan dengan nilai-nilai dan budaya UMNO

KAH KAH KAH

woit

dalam kedai kopi

tak boleh ke?

saluran khas ni

macam mana?

dimana rumahnya?

siapa jaga saluran?

macam saluran TV?

kah kah kah

PURTAK LAH 

----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jika engkau cari lain penyamun, seluruh persatuan penyamun akan mengambil tindakan.

Tanpa Nama berkata...

Ini masa boleh pau pau pau

MAT KAMPAU se malaysia

nak Raya pulak , kalau tak belanja besar macam mana nak ber gaya

mana nak sama dgn AMANAH

Laksamana Bentan berkata...

Orang nak tukar pemerintah laaa. Lagi lama UmNo memerintah lagi parah negara ni. Si bagharal UmNo ni pulak sibuk nak jaga kepala pelir penyamun pulak. Orang UmNo bodoh ke?. Ada ke penyamun...pembohong...penipu...pembelit lidah biawak...pencuri...pembunuh boleh jadi ketua negara?. Bodoh sangat ke rakyat malaysia ni sehingga gagal berfikir secara normal. Setakat 100-200 inggit sanggup ditololkan dan dimalikan satu dunia. Aku tulis bahasa begini sebab inilah taraf bahasa yang layak bagi ahli UmNo.