.

Rabu, 27 April 2016

APANDI BUKAN APANDIR






BUKAN APADIR

CAKAP

INI APANDI

CAKAP




AG telah arahkan siasatan lanjut ke atas 1MDB

Peguam Negara  Mohamed Apandi Ali hari ini berkata beliau telah mengarahkan siasatan lanjut ke atas 1MDB.
"Mengenai 1MDB, saya sudah arahkan siasatan lanjut berkenaan dengan personaliti lain yang mungkin terlibat dan saya masih belum menerima kertas siasatan (IP) berhubung dengan arahan itu.

KAH KAH KAH

woit

ada beza apandir

dengan apandi

kah kah kah

ini bukan lawak

ini fukta soheh

kah kah kah

SANDIWARA

----------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Hoi .. berapa banyak siasatan daa .. berapa banyak dakwaan daa .. cilaka betol. Apandi ni macam nak sesuatu je pada Maharembat .. nak kilang bom pulak ke. KPN kita dah dapat kilang pistol .. tu sobab sekarang apa saja cakap Maharembat dia main hanguk je.

Tanpa Nama berkata...

sudah SEDAR dari TIDOR

malaikat maut akan tanya bila KIOK nanti

jaga BEWAK apa ada untong

untong DUNIA se kejap saja

dalam KUBOR seksa selama lama nya

moga moga bukan LAKONAN

OH MY LOL

Tanpa Nama berkata...

fbi suda mari fbi suda mari..sume wajib melarikan diri dari najib rosmah..sume takmau terpalit noda2 dari kebadakan rosmah najib..fbi wajib tangkap hadi kalo nak perangkap najib..hadi tukang nasihat, tukang karut dan tukang carut..hadi wajib di fbikan dulu..ilmu jin harun jin tak makan kat org2 makan babi..fbi mkn babi..so ilmu gaib harun jin tak bole jalan..sikit hari lagi, berdendang la anak2 rakyat, bapak dan ibu2 rakyat dizalimi gst, dizalimi 1mdb meraikan pesta el nino di jalanan ibukota..ku menantikan saaat indah itu..namun bumi kelantan masih mjadi padang pasir yg botak dan tandus..ibarat rambut ditutupi serban...