Rabu, 27 April 2016

GEROMBOLAN HAMPIR LEMAS





Pemimpin Pas-Umno perlu timbang saranan Dr Zakir


SHAH ALAM - Semua barisan kepimpinan daripada Umno dan Pas perlu melihat kembali saranan pendakwah terkenal, Dr Zakir Naik sebelum ini agar kedua-dua parti itu membentuk kerajaan campuran demi masa depan Islam.

Ketua Umno Bahagian Jerantut, Ahmad Nazlan Idris berkata, saranan itu bertujuan untuk mengajak orang Melayu khususnya berfikir berdasarkan pada kehendak agama iaitu meletakkan perpaduan sebagai keutamaan.

KAH KAH KAH

i rest my  case

kah kah kah

MALAM INI JAM 8:30
SIARAN LANGSUNG

--------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau ZAKAR TURUN KECUT

kena lah dengar ZAKAR NAIK baru boleh HIDUP kaya ber gaya

ada ZAKAR HIDUP , macam ZAKAR KASI tak perlu lah Serban Besar buat jala ikang sotong belukang

bebudak LOL semua kaya kaya kaya

semua kaya dengan ZAKAR HIDUP lho

panglimo potaseh berkata...

Berfikir berdasarkan kehendak agama .. ia itu meletakan bersatu & perpaduan sebagai keutamaan .. bersatu lah kita .. dua badan jadi satu .. dititi dengan lanchow .. kata Al Pacino kalau nak tahu apa itu syurga itu lah dia. Tu lah dia betapa nikmat nya bersatu dan perpaduan .. klimaknya adalah pancutan .. lepas tu apa pulak .. dah terpancut barulah kita nampak balik realiti kehidupan .. siapa yang kencing, siapa pula yang kena kencing .. eeeek hancing nya.

Nazrio berkata...

Syurga Petai
Tuhan Dan maLaikat jibriL dah tak Larat nak Jaga isLam...sebab tu perLu bantuan umnQ~pas...tuhan Dan jibriL hanya sibuk menunggu wiseL keputusan sangkakaLa kiamat...tuhan Dan jibriL sibuk membiLang bidadari mata jeLi daLam sywuarga petai syurga petai...