Rabu, 11 Mei 2016

MALAM INI HANG TUAH





HANG TUAH  MALAM INI

ini la akibatnya mengkaji sejarah didalm kelas, didalam library didlam bilik berhawa dingin..berbanding org kafir makan babi, org kafir ini akan turun ke tempat2 sejarah itu utk mencari tanda atau petunjuk2 dari apa yg mereka baca.

semua aktiviti ni memerlukan wang dan negara malaysia yg diperintah oleh umno barisan national, takkan memberikan wang peruntukan itu..kemudian baru la korang tau susahnya meyusun sejarah, mencari susur galur dan lain2 lagi..benar kata tt, universiti terbaik ialah universiti jalanan..

pengalaman menemukan aku dgn org yg bersemangat utk meyusun sejarah2 itu menggunakan duit sendiri.beliau merantau didalam dan dioversea..tahukah anda sekiranya anda melawat kesesuatu tempat bersejarah dimalaysia ni, info dlm bahasa malaysia kebykkan kadang adalah berlainan dgn bahsa ingeris..

tahukah anda bahawa pegawai2 british adalah org2 yg merakamkan segala sungai, lukah2,warna kulit,selera anak2 raja, anak2 sultan, bini2 siame lurah2 gunung2 pokok2 sumber2 asli yg ada on MANA HANG JEBAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/9/16


--------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bahalol

standard lah Melayu

kajian di sekolah dalam library buat dating ngentot saja

bebudak Melayu apa lagi dia tau pun

kalau ke Melaka ke Sungai Muar ke Port Dickson cari bukti bukti HANG TUAH bekerja dalam GELAP MALAM elok juga

dulu mana ada lampu , lilin jauh sekali

harap kan KEPALA KONTOL cari bebende MAGIK

tu sebab Melaka jatuh pada Portugis

LUBUK BACIN tu POWER OK

HANG TUAH terus jadi HANG TOYE !!!!!

Tanpa Nama berkata...

Orang dulu2 mengubah isi kitab untuk kepentingan sendiri.orang sekarang mengubah isi sejarah untuk kepentingan diri.history repeat itself