.

Selasa, 10 Mei 2016

RAKYAT MENUNGGU





TANDINGLAH

RAKYAT SEDANG

MENUNGGU

BAKAL EMBI





Jamal Yunos tak minat tanding, tapi terpulanglah...

Pemimpin akar umbi kontroversi Umno  Jamal Md Yunos berkata beliau tidak berminat bertanding dalam pilihan raya kecil (PRK) Sungai Besar bagi menggantikan penyandangnya yang meninggal dunia.
“Saya daripada awal lagi telah menyatakan bahawa saya tak berminat dan daripada tujuh calon tersebut, saya tidak meletakkan diri saya dalam senarai tersebut,” kata ketua Umno Sungai Besar itu.
Beliau mendedahkan pihaknya mempunyai senarai tujuh calon berpotensi yang telah disediakan lebih awal bagi berdepan pilihan raya umum akan datang.

KAH KAH KAH

woit 

rakyat nak rasa

ikan bakar

bila lagi

kah kah kah

tandinglaaa

mana tahu leh

bakal MB nanti

kah kah kah

PUNDIEK 

-------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pukrak

Tanpa Nama berkata...

dia kata mahathir anjing sebenarnya dia lah *anjing* sebenarnya...bila tuan suruh menyalak dia menyalak...bila tuan suruh gigit dia gigit...anjing nanti dapat tulang sebagai habuan...kalau spesis anjing nak jadi tuan...mana boleh ? kah kah kah apa punya tureee... dah mamak mengaku moooolayu...songeng lebih dari mooolayu sebenarnya...kah kah kah...pi mampooossss lah woit kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

minta maaf lah

bila tengok saja muka ikan bakar , teringat pulak bende tu....

kenapa boleh jadi macam tu ek ????

minta maaf dulu OK

AMPUN AMPUN YA ALLAH

Little Bird berkata...

"Datuk" Jamal Md Yunos ni sapa? Apa jasa dia yg dia dah buat dkt seluruh rakyat Malaysia nie? Jual Ikan Bakaq pun macam "Bunga kembang tak jadi"

Cakap tak guna nu, cer pi ludah TUN M tengok, takkan satu Kedah Darul Aman duduk tengok saja nuuu.

Biar jasa jadi kenangan

CC JAMAL MD YUNUS AL-IKAN BAKAQ

Tanpa Nama berkata...

Hahahha...dato dato..Cer try ludah dato...tak payah nak tunggu hat kot jauh..hat kot dekat pon dok ada...hang jangan dato..hang jangan dok kira hang punya saja...orang punya pun kena kira juga...jangan silap kira...menyesal kot sat lagi.

Dato dato...Tua gayut tu pun lu langgar...lu memang aa..serupa amoi...kot dah sakan sangat, pi la cari ludah sekali kat muka. Lepas tu baru hang kenal makna untung dan rugi..aku cabar hang dato ikan bakar, pi la ludah muka Tun. Popelax