Isnin, 18 Julai 2016

JENG JENG JENG







YA AMPOOON

YA MAULANA

JENG JENG 

JENG


TMJ: Rasuah 30 tahun FAM dalam 'pendrive' ini

Tunku Mahkota Johor Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim hari ini mendakwa berlaku amalan rasuah berpanjangan dalam FAM, sehingga 30 tahun.
Beliau mendakwa mempunyai butiran lanjut, termasuk ketirisan penjualan tiket perlawanan akhir Piala FA dan Piala Malaysia, pengambilan duit kelab dan laporan audit yang didakwa “merepek”
“Apa yang pelik adalah anda semua boleh terima selama ini dan sanggup mempertegakkan 30 tahun korupsi dalam Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM),” katanya.
“Ini adalah 'pendrive' diberikan kepada saya oleh sahabat-sahabat saya yang berkedudukan tertinggi di Kuala Lumpur berkenaan maklumat dan aktiviti dalam FAM, ketirisan penjualan tiket perlawanan akhir Piala FA dan Piala Malaysia, orang-orang media yang FAM selalu gunakan termasuk bekas-bekas pemain di Malaysia, duit-duit kelab yang diambil oleh FMLLP ( Usahawan Liabiliti Terhad Bola Sepak Malaysia ) dan diberikan kepada FAM serta laporan audit yang merepek.”
WOIT

SAPA TAK LEH

TIDO NYENYAK

KJ APA CERITA

SAJE TANYA

MANA TAHU

NAK TUNJUK

GEDEBE

KAH KAH KAH


--------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MELAYU KAN LAHAP RASUAH

Biasa lah

Biar terburai nama nama sampai sakit jantung KIOK

NAJIS HIDUP NAK BUAT APA

Cemar bumi kita saja

Tanpa Nama berkata...

Makin putih la janggut budak itam

Tanpa Nama berkata...

ampun tuanku.

apa rakyat boleh buat? yg atas sekali adalah sultan. kalau kritik nanti, kena cap derhaka...

Nazrio berkata...

Makin sysah nak tentukang
Nasib meLayuu yuuu
Macam naK beraK
Tapi taK terberaK
On toiLet
Terkentut-kentut onLy
Busuk juga vau petai deroyannn

Tanpa Nama berkata...

Wayang

*
**

panglimo potaseh berkata...

Wah .. Ampon Tuanku .. Rasuah 30 tahung FAM .. dalam drebarberpena lagi .. semuo maklumat ado pado Anak Rajo ni .. Anak Rajo yg bawo bola nogori dio ko posada Asia .. tak cam Malasia ranking borot. Elok na lah yg ompek ekor tu bosaro .. tiap kali kalah pomain yg torkono, mengawai sumo monikuih kokonyangan.

Ndak jugak den dongar habahan jumlah ponontan cam nogaro kapir laknat .. tonait we hav 32,471 ekor sepektator .. topat. Tak cam kita yg bakal masuk surga ni, hebahan main cincai je .. kito ado lebih-kure empak puloh lapang ribu ekor ponongtong .. walhal stadium boleh isi 25 ribu ekor je .. berapa ekor babi yg masuk FREE tak tau .. tau tau gaji pemain dan jurulatih bobulan tak bayar.

Ayoh Tuanku teruskan usaha kamu .. Ampon Tuanku Beribu Ampon.

Nazrio berkata...

SeLama keni umnQ ingat tuanku
Baca utusan meLayu jer
Tb2 tb1n tb 2 onLy
Mampoh umnQ