.

Isnin, 18 Julai 2016

AMARAN JANGAN FITNAH



AMARAN

JANGAN FITNAH

BETUL INI GAMBAR HADI
TAPI BUKAN GAMBAR HADI
CARI 
TUAN IBRAHIM TUAN MAT










-----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Macam mana orang BODOH boleh jadi pemimpin Melayu melainkan Melayu itu bangsa BODOH

Melayu bangsa BODOH ke ????

Gabenor baru tak nampak muka BODOH pun

Mat LOL sah lah BODOH

Macam mana sekarang ????

Tanpa Nama berkata...

Cari burung tak berteloq!

Nazrio Dond DoLLa berkata...

BerpikiO Lar kata PAS PERAK
To PAS GANU..

Saya percaya tuang mang
plng pong ada percaturang
dan rancangang yg susah
untuk di tentukang sama ada
JaLang depang atau pong
JaLang beLakang...
Kita jangang jaLang-jaLang
Cari jaLang onLy
Kita mesti berpikir
Dan berpikiO kata
PAS PERAK

Tanpa Nama berkata...

Jangan begitu tuan2 sekalian. Tak perlu kita menuduh Tuan Guru ke tahap itu. Berdosa besar memfitnahnya. Kembalilah bertaubat. Tuan Guru manusia suci. Suci daripada taik dan boleh menyucikan taik.

Sedangkan beliau sedang beronline dgn tuhan dan masih belum menerima apa2 arahan tuhan lagi. Beliau tekun dan bersabar menunggu arahan tuhan. Mungkin disebabkan beliau ada berbuat kesilapan kecil, tuhan menangguhkan jawapan atau arahan. Tunggulah Jibril datang membawa wahyu untuk Tuan Guru. Dan slps itu baru Tuan Guru akan bercakap. Tuan Guru tidak akan bercakap melainkan hanya wahyu tuhan belaka. Dalam keadaan biasa, beliau tidak mampu berkata2.

Ini disebabkan Tuan Guru sedang kena sakit bisul di keliling dubur dia 3 biji. Berat benar sakit bisul Tuan Guru kali ini. Hampir 2 tahun bisul2 ni berubah2 tempat. 4 biji yg tumbuh bawah dan tepi kerandut tu dah dekat nak lega, naik pula tepi lubang dubur 3-4 biji lagi. Berpusing2 beralih2 tempat silih berganti. Berdoalah semoga tuhan cepat menyembuhkannya. Bisul ni kata Tuan Guru, ujian terbesar level Ulul Azmi yg pernah dialaminya.

Bersabarlah ya tuan-tuan.