Jumaat, 19 Ogos 2016

SEMUA TURUN - KITA GEMPAQ SATU DUNIA







TURUN TURUN

SEMUA TURUN

TANGKAP

PUKE MAK MO1


 | August 18, 2016
Katanya, pertukaran lokasi akan mengelirukan peserta himpunan, dan publisiti mengenai tempat berhimpun di Dataran Merdeka sudah dilakukan. More ››

PETALING JAYA: Penganjur Himpunan #TangkapMO1 bertegas tidak akan berpindah ke lokasi lain termasuk ke Padang Merbok seperti disarankan Datuk Bandar Kuala Lumpur   Tuan Lebai Amin Nordin Abdul Aziz.
Jurucakap kumpulan itu, Anis Syafiqah Mohd Yusuf berkata pertukaran lokasi akan mengelirukan peserta himpunan selain publisiti juga sudah dilakukan memaklumkan perhimpunan akan diadakan di Dataran Merdeka.
“Sudah banyak program lain yang dianjurkan di Dataran Merdeka. Jadi tidak ada sebab kenapa kita tidak boleh berhimpun di sana.
“Dataran Merdeka tempat paling sesuai untuk himpunan. Mudah untuk rakyat datang menaiki pengangkutan awam,” katanya kepada FMT.
Beliau berkata himpunan tersebut berlangsung selama dua hingga tiga jam sahaja pada 27 Ogos ini dan bukannya selama tiga hari dua malam.

100,000

DATARAN 

MERDEKA

KITA GEMPAQ

SATU DUNIA



--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ada BUKAKE nanti ke ??????

POKEMAH mesti ada BUKAKE kan

Kan bebende jepang tu

Baru lah SYOK !!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Dataran merdeka bukan rumah tetap kerajàan umno..... semua boleh turun ke dataran merdeka....kami nk tangkap puki mak haram bejadah MO1.. perasuah penyeleweng negara malaysia.