.

Jumaat, 19 Ogos 2016

SEMUA BOLEH BERDEMO




AH LAN WA

SAH LAN

DATANGLAH

TAK LARANG

Ali Tinju tuntut hak berhimpun di Dataran Merdeka

Pertubuhan Pembela Nasib Melayu Malaysia (Gerakan Merah) berharap polis tidak menghalang mereka mengadakan protes serentak dengan himpunan #TangkapMO1 pada 27 Ogos ini.
Presidennya Mohd Ali Baharom atau dikenali sebagai Ali Tinju berkata perhimpunan yang akan diadakan mereka adalah sebagai protes terhadap himpunan #TangkapMO1.
Katanya Polis Diraja Malaysia diminta tidak menghalang mereka melakukan protes tersebut kerana beranggapan pihak yang wajar dikenakan tindakan ialah penganjur #TangkapMO1.
"Polis tak berhak untuk tak membenarkan saya (membuat demonstrasi). Saya bukan nak lakukan himpunan. Kami cuma nak protes perhimpunan yang akan diadakan pada hari tersebut.
"Dan sasaran kami Dataran Merdeka," katanya kepada pemberita di ibu negara hari ini.

TAK ADA HAL

DATANG LAH

ALI TINJU KE

ALI BODEK KE

ALI BERAK KE

ALI DEDAK KE

ALI PANTEK KE

SEMUA BOLEH

DATANG TAPI

WAJIB ADA

KEBENARAN

DARI JAMAL 

IKAN BAKAR

KALAU JAMAL

KATA OKAY

SEMUA BERES

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mcm cerita thai pulak... buju merah baju kuning... ape cerita pheeM lame dia... dpt jd raje tak..?

underBear berkata...

Bagi ja...kita pi buat tempat lain.
Bukan apa...boleh tengok 3 orang ja pi dok kat dataran yang luas tu.
Boleh buat modai ketawa sambil2 sedih bayar gst.

Tanpa Nama berkata...

MONYET MONYET pun boleh datang ke ??????

Apa lah bebudak pencen soljal tanpa ketua nya pun


Mesti bawak MONYET tu bijak lah

DIDI KOTA BELUD berkata...

Bila baju merah bertempur ngan baju kuning.. Maka jadilah baju hijau.. Mcm traficlight...kakakkakaa...

Tanpa Nama berkata...

mamat baju merah ini akan demo di padang merbok..senang buat pengagihan duit.kpd warga2 kampung sekalian sila lakukan hebohan ini. parti umno bn akan mewakilkan ketua tertinggi baju merah atau bekas2 komando atau bekas2 tentera utk mengadakan rombongan che kiah di KLCC atau ke PWTC pada 27Aug ini. Tempat2 pengumpulan akan diberitahu kelak melalui ketua2 pemuda kawasan atau wakil2 ketua kampung JKKKP atau ketua2 jurus ahli2 silat harimau monyet naga sakti..program selepas ke klcc atau pwtc, anda akan dibawa melawat ke putrajaya utk melihat masjid putrajaya yg panas atau ke masjid besi yg dibina utk sultan terengganu. sekiranya dibawa ke masjid besi dan terdengar org2 berckp mengenai terengganu terutama cerita encik mb atau cerita sultan dgn tia atau cerita mengenai zakir naik dgn tasik kenyir, maka jgn la didengar fitnah2 itu. sesungguhnya setiap niat yg baik itu pasti tuhan akan menyediakan dugaan bagi meguji hamba2nya yg soleh dan solehan. makanan minuman akan disediakan antaranya sebotol air mineral 500ml dan meehon goreng atau mee goreng atau nasi goreng. mkn dan minuman ini disediakan hasil dari kretiviti chef2 sekincan ikan bakar.saudari saudari pakcik makcik tidak dibenarkan bershooping tudung fareeda atau neelofa di jalan tun abdul rahman.ini adalah kerana tudung2 yg baik, berkualiti dan patuh syariah itu hanya dijualan di bangunan medan mara. namun program utk ke medan mara akan diputuskan kemudian bagi mengelakkan pak cik makcik dari hilang ketika membeli belah kerana dijangkakan org akan ramai disepanjang jalan tun abdul rahman itu..bercampur aduk lelaki dan perempuan itu adalah haram hukumnya mohon dijauhi kalian dari menhampiri tempat2 sesak dan bercampur baur itu..oh ya, baju2 t shirt akan diberikan percuma sebagai tanda penghargaan atau buah tangan dari pihak penganjur umno bn baju merah perkasa pukida atau bekas2 yg lain..duit saku rm30 ke rm 100 akan diberikan kpd sesiapa yg mepunyai suara bernote tinggi atau falseto yg mengegarkan atau menaikkan semangat muda pakcik makcik..sekian terima kasih. yg baik dari allah, yg buruk dari kami..sekian terima kasih..pesanan akhir, kpd anak2 muda, pujuk la ayah ibu anda utk menyertai rombongan che kiah ni. diulangi rombongan che kiah bukan che ta...tata titi tutu...