.

Sabtu, 1 Oktober 2016

BOGEL OOO BOGEL





BAGAIMANA

DENGAN YB

YANG TENGOK

FILEM BOGEL

SAJE TANYA

JANGAN MARAH 

NGO gesa k'jaan gam artis bogel, terlibat jenayah

Bimbang menjadi ikutan, sebuah NGO anak muda menggesa kerajaan menggam artis yang terlibat dengan jenayah dan isu moral.
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) membangkitkan beberapa isu, termasuk penahan seorang artis lelaki yang ditahan bagi membantu siasatan berhubung kes menanam pokok ganja serta memiliki senjata di Kuala Lumpur, sebelum ini.

Turut dibangkitkan penyebaran gambar bogel yang didakwa memaparkan seorang pelakon wanita.


“Sama ada seorang selebriti itu terlibat dengan masalah moral atau jenayah ia tidak sepatutnya berlaku kerana mereka dianggap sebagai ikon oleh anak muda yang meminati karya seni selebriti berkenaan.

“Secara tidak langsung segala tindak tanduk selebriti kegemaran mereka pasti menjadi ikutan anak muda masa kini,” kata penyelaras SAMM Faisal Zainal.
SAMM mengingatkan bahawa pada 80-an, menteri penerangan ketika itu  Mohamed Rahmat atau lebih dikenali sebagai Tok Mat pernah menggam artis popular yang dilihatnya bermasalah.
“Kini kelihatan Kementerian Penerangan terlalu bertolak ansur dengan selebriti yang ada masalah moral dan pernah terlibat dengan kes jenayah.

“Soalnya di mana ketegasan Kementerian Penerangan?” katanya.



BAGAIMANA

KALAU CURI

DUIT 1MDB

KEMUDIAN 

KAWAN DENGAN

BETINA BOGEL

SAJE TANYA

KERANA HANG

LANGUNG TAK

SEBUT LAGI 


KES 1MDB



--------------------------------

6 ulasan:

Lantui berkata...

Untung Jho Low....disini terjerit-jerit hidup Melayu., demi bangsa, demi Agama..modal err air liur je dapat kabel besar kenal anak kak mah, dia kontrol abih MO1 dia sapu biliyun biliyun tapi bijak dia bagi ciput biliyun dalam akaun MO1 agar terbabit sama untuk mudah tutup mulut dan tak berani ambik tindakan pada dia.....dia enjoi sakan dengan duit mudah, dia pergi test rasa semua atis Hollywood punya pussies..kat sini baju Merah hanya dapat melancap tengok gambar Paris Hilton

Vassili Zaitsev berkata...

Mesia Beb! Puak ni kan banyak jadi orang BERGELAR.. Mat GIAN pun dah jadi orang BERGELAR.. Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Hoi tt. Nasarudin ni olamak pas yg 17 tu. Mano boleh nonton blue film. Tk logik. Makam mereka bwh skit dari nabi nabi. Nonton blue jadi fasik tau. Kalo nonton blue dah lamo dio dipecat drp pas. Tp ku lihat dio selambo jer. Kowtim dgn presideng hadi aweng kot. Jgn marah. Gurau jer. Huhuhuhu

Tanpa Nama berkata...

SELAGI PERIGI TAK MASOK TIMBA masih HALAL

Maka nya tiada salah kalau BOGEL BOGEL walau ada saksi mata mata buta pun

DUIT PAU PAU PAU kira tak ada kes selagi DUIT TAK MASOK PERUT

Mesti ada saksi saksi tak buta

Kita ikut HUKUM saja

Tanpa Nama berkata...

Mula mula gambar panda berserban.....skrol kt bawah fuhhhh teman si cina tembam berjoget, agak-agak korang, amoi tu geli ke sakit kena entot si cina tembam hahahaa

Tanpa Nama berkata...

Ana belum sebut la ye ente, sebab sekarang ana mengajar baru masuk bab 2. Kalau ente mau tau, itu 1mdb dalam bab 247, iaitu tahun 8, sebab 1 tahun ana cover 30 juzuk. Jadi kena sabar dulu la ye ente, nanti itu thalatha (kalau ente tak tau, thalatha itu bahasa arab, bahasa jawa kata selasa) jadi itu selasa 8 tahun lagi ana akan sebut itu bab 1mdb, ente tunggu jangan mati dulu la.