.

Sabtu, 1 Oktober 2016

PAKAR KELENTONG







PAKAR 

KELENTONG 



KALAU BETUL 

PAKAR KELENTONG

KENAPA TAK 

BELI  IJAZAH PHD

DARI TOGO TOGO

DARI KAZAKHTAN

DARI CONGO

DARI PAPUA

TAK ADA SIAPA 

BOLEH SELIDIK

DARI U.MALAYA 

PASTI KANTOI




---------------

6 ulasan:

Kutu Brahak berkata...

Kah kah kah.. melayu FEUDAL mesti kagum ngan orang BERGELAR nih wei... tuuih! kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kalo dah bodohh. Hanya Um dio nampok. Sbb hari hari lalu depan Um. Dulu menantu rosmah pon kantoi Phd gak. Kahkahkah

yb berkata...

Sebab 'orang dalam' gerenti bahawa ijazah palsu tidak boleh dikesan kepalsuannya. Sebab sudah berlambak graduan-graduan palsu yang terlepas hasil tipu daya dan tidak dapat dikesan. Sebab graduan palsu semua 'orang baik-baik dan mustahil akan menipu'. Sebab tipu muslihat itu lebih menarik dari kebenaran. Sebab si 'whistle blower' itu dituduh berdusta dan iri hati. Sebab kebenaran sudah mati dan mustahil untuk hidup kembali.

Tanpa Nama berkata...

INI BUKAN BUDAK BAHALOL

Kalau bagi DEDAK boleh KELENTONG BILYON BILYON

Budak ini nak buat jugak lah

Tapi JUJUR banding budak DBKL lahap JUTA JUTA JUTAWAN makan gaji duduk opis main facebook saja


BOLEH DAPAT DATOK pun wokay

Anak Melayu tu kan....

Abadi Busrah berkata...

Benar saranan tuan TT. Cakap je PhD dianugerah canselor Universitas Negara Dasar Laut iaitu Raja Suran.

Tanpa Nama berkata...

Kau pun klentong juga. Jangan nak kata orang, kamu apa kurangnya dan malah lebih teruk lagi.