Selasa, 8 November 2016

LAWAN SAMPAI MERDEKA





WARGA SABAH

BANGUN

MELAWAN












Seruan Anak Muda Sabah: Turun perhimpunan 19 November ini 

Amanah Sabah menyeru seluruh rakyat Sabah khususnya anak muda untuk menyertai perhimpunan Bersih 5 yang akan berlangsung pada 19 November ini di Kota Kinabalu, Sabah.
Ketua Pemuda Amanah Sabah, Khairuddin Daud berkata, perhimpunan ini mesti disertai oleh anak muda Sabah kerana lima tuntutan Bersih 5 sangat signifikan dengan keadaan negara mutakhir ini.
"Baru-baru ini, kita dikejutkan dengan satu skandal rasuah terbesar di Malaysia semenjak SPRM ditubuhkan, yang melibatkan Jabatan Air Sabah. Rupa-rupanya, skandal ini bukan baru berlaku, tetapi telah lama dilakukan oleh Pengarah dan Timbalan Pengarah jabatan tersebut.
"Ini sesuatu yang sangat memalukan dan menyusahkan rakyat. Skandal ini telah memangsakan ribuan rakyat Sabah.

LAWAN BAA

LAWAN SAMPAI

MERDEKA BAA


-------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku berdoa semoga org sabah, terutama kaum muda, akan buka mata dan mata hati terhadap penipuan yg dilakukan geng penyamun @ kerajaan malaysia. Marilah kita sama2 UBAH kpd kerajaan baru melalui PRU yg akan datang

panglimo potaseh berkata...

Lawan baa .. lawang .. lawe .. hobin .. kalau Indonesia boleh, kita pun boleh .. kalau Chedet, Nuar dan Kit Siang dah boleh makan sepingan .. apa lagi alasan kita? Apa lagi .. tulong royak?

Tanpa Nama berkata...

Sepilok pun mesti datang Kolumpur

Biar hantu hantu Kolumpur lari ke Sepilok

Orang Sabah sudah ada Otak.


Hidup Sepilok !!!!!!!