.

Rabu, 22 Februari 2017

PROJEK GADAI TANAH MELAYU




TAMBAH KUALITI PROTON
Testing sekali lagi.... Pelik la,Kenapa takut sangat dengan kemasukan tenaga kerja dari China jika kilang-kilang Malaysia di ambil alih oleh kapitalis China? Mungkin kualiti-kualiti produk Malaysia seperti Proton akan bertambah kualitinya sebab engineer-engineer melayu di Proton kan belajar tak habis? Engineer cap ayam kan?

Mungkin engineer-engineer,pereka-pereka dari China lagi bagus kan,10 kali lebih expert dari engineer-engineer kangkong melayu kan? Orang China kan tamadun nya lebih awal beribu-beribu tahun dari tamadun melayu atau nusantara..

Mungkin atuk kepada kamu,atau atuk kepada aku serta atuk kepada bro hisham masih pakai cawat,baru separa "evolve",orang China sudah punya ekonomi yang sistematik kan? dalam masa spesis -spesis di Nusantara masih bermuka seperti beruk mat yeh ,orang China sudah reka senjatakan? 

Jadi kenapa bro Sham dok beria-ia nak wujudkan propaganda Anti-China,Ni mesti geng-geng yang masih mengamalkan prasangka Ras seperti melayu-melayu PAN,PKR,PAS atau UMNO on NAJIB JUAL TANAH MELAYU PADA CHINA MERAH
Anonymous
on 2/22/17

TANAH TERJUAL
betul bro..china first..tak mungkin china akan dulukan org2 malysia termasuk cina malaysia..cuba tanya rafizi ketika petronas berniaga dgn syarikat china di krygytsna...

buruh china lebih murah dan sanggup keje lebih masa..org malaysia terutama melayu tak bole keje rajin macam babi..nak blk jumpa bini, nak solat, selalu mc...jgn lupa projek2 gagal oleh company china di amerika latin..

point sekarang bukan projek tapi yg penting ada tanah..china merah dtg tanah melayu ketika jamal jamban bersama2 khairy jamaludin menetaskan baju merah..so sama2 merah...

sama2 bole niaga lendir china doll..semua ini bole ditutup dgn jubah besar dan serban putih hijau dari parti ahli syyurrga yaknia PAS..

selain pejuang melayu, mana waris2 wali melayu yg mengulamakan tanah melayu dulu kala..mana saktinya, mana ghaibnya..talk is cheap.. on NAJIB JUAL TANAH MELAYU PADA CHINA MERAH
Anonymous
on 2/21/17




--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro Sham tak pergi melawat rumah-rumah urut ker?ramai china doll tu..masuk pakai pas pelancong je..duit harga urut kotey dari Cina bangang,Melayu Malas,India bengong akan di bahagi 3,China doll,bapak ayam cina malaysia pemalas,dengan satu lagi sendiri faham la..
geng2 sosial-demokrat apa cerita dengan isu ni?ke neutral?tak nak ambil port? mana tahu akan dapat projek-projek dari taiko China tanah besar bagi..

Tanpa Nama berkata...

Kan semua barua lahanat nya tuh Melayu

Melayu tuh Talk Is Cheap

Bagi China pulak TAIK Is Cheaper

China cari tanah tuk buat TAIK lah

Common Sense

Dah melayu BODOH apa nak buat ????

ORANG UTAN pakai SERBAN buat CERAMAH pun penuh , jangan cerita ORANG UTAN masok Padang Merbok.... Padang GAGAK pun penuh lah