.

Selasa, 7 Mac 2017

HUTANG HUTANG MAO HUTANG






KANTOI  MANTOI HUTANG MUTANG
najib da kantoi kerajaan takda duit nak bayar br1m. mana yang lulus kecuali terengganu(setahu saya) semua diberi baucar. baucar pula kena tukar di BSN sahaja. semua diberi baucar sebab bank bank lain tak nak dahulukan wang mereka. mungkin tahn lepas punya br1m yang didahulukan bank, kerajaan tak bayar lagi. 

so sekarang ni kerajaan dok perah duit BSN sebab itu je bank milik kerajaan. hutang pula mungkin atas nama kerajaan negeri. mana yang dalam proses, hari ni dalam sejarah pakat ramai ramai tak lulus dengan bermacam alasan dengan tambahan ayat 'perlu pengesahan'. status perkahwinan bagi yang dah cerai yang dah submit pun sijil cerai pada lhdn pada permohonan tahun tahun lepas perlu pengesahan. 

ini yang paling lawak perlu pengesahan. tanda tanda kerajaan tak ada duit. nanti BSN pun dah kering, mangsa seterusnya mesti Bank Rakyat ni on PASTOR DICULIK MAKHLOK ASING
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/7/17


-------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kan Melayu tuh

Melayu saja Kencing Melayu

Biasa lah