.

Selasa, 7 Mac 2017

APA LAGI RAKYAT MAU?







SOKONG

SETUJU

KELANTAN 

PASTI HEBAT

JANGAN SALAH

BUKAN TAPIS

TEH ATAU KOPI

INI TAHFIZ

HAFAL BACA

Kelantan lahirkan ramai tahfiz, apa lagi 

kita mahu, soal MB
 | March 7, 2017
Ahmad Yakob menolak dakwaan Kelantan tidak mengutamakan kebajikan rakyatnya, dan berkata apa yang penting ialah keberkatan.






PETALING JAYA: Menteri Besar Kelantan Tuan Haji Ahmad Yakob semalam mempersoalkan pihak yang mahu menumbangkan kerajaan pimpinan PAS, sambil menolak dakwaan pentadbiran negeri gagal memberikan kebajikan kepada rakyat.
“Apa lagi yang kita tidak berikan manfaat kepada rakyat, kita mampu melahirkan golongan tahfiz di sekolah kelolaan kita,” katanya dipetik lidah rasmi parti Harakahdaily, ketika berucap pada majlis pecah tanah Pasar Binjai di Kota Bharu, Sabtu lepas.

TOP CUN

BILA BANJIR

BUAT TAHFIZ

BILA LAPAR

BUAT TAHFIZ

BILA  TIDAK

DAPAT BAYAR

BIL LETERIK

BUAT TAHFIZ

BAYAR CUKAI

BUAT TAHFIZ

TAK ADA DUIT

BELI BARANG

BUAT TAHFIZ

GRADUAN TAK

ADA KERJA

SILA TAHFIZ

BILA SERAMABI

DAH SIAP BOLEH

TAHFIZ BUAT

IBU RUMAH
AH

----------------

5 ulasan:

Pomen Smart berkata...

Ala, mcm ketua pemuda dia cakap, rasuah Takpe, janji sembahyang. Jadi kebas balak Takpe,Rosakkan alam Takpe. Janji sembahyang, dose semua boleh padam. Macam undang2 dlm alquran diaorang yg karang. Donia, donia. Cukup2 la guna agama untuk tutup kegagalan. Sampai bila. Mati nanti belum tentu masuk surga.

Tanpa Nama berkata...

Kelantan bodoh..

Tanpa Nama berkata...

Apa kebende nih ?????

Tahfiz tuh bagus

Tapi semua bukan rakyat Islam kan

Maka kena adil pada semua Rakyat

Padan lah susah saja

Tahfiz tuh pun bukan ada AUDIT

Betul ke Tahfiz ke , jangan ke tempat lain

Bila banjir minta tolong Rakyat bagi duit pulak

Bahalol

DIDI KOTA BELUD berkata...

dia punya target turrrrrrr.....lagi banyak tapis lagi senang dia nak MENGORENGGGHHH.....alahai kaduk kaduk pas ni.....woiiii.....dunia kalu takder....yurga neraka kusungggggg.....jual beli agama buat lah kat sinun..pasir dua butir nunnnnn.....dia ingat melayu ni bodoh selamanya....kkakakakakakakkaa

Tanpa Nama berkata...

tuan haji mb kelate, bukan pakatan harapan saja nak tumbangkan PAS dikelantan, umno juga mahu tumbangkan PAS dikelantan..duduk bole semeja, bole minum teh tarik sama2, bole makan sarapan pagi martabak sama2,tp mimpi lain2 tuan haji..ini sama dgn org2 dlm pas, tak mungking haji porsche nak pakai audi q7,takkan hajjah audi nak naik porsche..laju tp sempit. audi q7 itu tinggi, besar dan tak sesak nafas..ulas la pasal skim mb penipu tu..