Jumaat, 31 Mac 2017

SOALAN KURUN INI





SOALAN

KURUN INI

DARI MANA

TAN SRI INI

BELI TAN SRI?
Rasuah Sultan Johor: Tan Sri direman lima hari
HAH ALAM – Seorang individu bergelar Tan Sri direman lima hari susulan cubaan memberi rasuah kepada Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar selepas dibawa ke Mahkamah Putrajaya pagi tadi.

Memetik laporan The Star, Tan Sri yang merupakan ahli perniagaan yang berpusat di Klang, Selangor ini ditahan reman berkaitan dakwaan cubaan merasuah RM2 juta kepada Sultan Johor.
Rasuah Sultan Johor: Tan Sri dibawa ke mahkamah

SHAH ALAM – Seorang individu bergelar Tan Sri dibawa ke Mahkamah Putrajaya jam 9.45 pagi tadi susulan cubaan merasuah Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar.

Dia yang juga merupakan seorang ahli perniagaan menyerah diri semalam di pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) turut membawa tiga peguam untuk permohonan reman.

APAKAH

DARI WAKIL

SULTAN SULU

LOKMAN ADAM

ATAU DARI

SULTAN MELAKA


-------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ton Sorry

Ini semua nak bagi rakyat lupa minyak naik dan bilyon bilyon magik lah

Bukan bebende baru pun

Cerita RUU dah habis , buka cerita baru lah

Tanpa Nama berkata...

nak beli satu van tangan kedua, tunggu lebih dua minggu baru dapat kumpul 15 ribu... itu pun untuk niat yang baik...memberi makan kepada yang tiada makanan...susah payah nak kumpul...cuba jual package datuk, datuk seri, tan seri dan tun....pasti ramai dan sanggup membayar beratus ribu...sebab malaysia ini orang kaya diutamakan, orang miskin dipinggirkan...sebab itu semua nak jadi kaya...walau apa cara kekayaan itu diperolehi....kah kah kah