.

Jumaat, 31 Mac 2017

LEBAI KENA KENCING LAGI







FACE BOOK


BN dah bagi dua kali peluang untuk bentang ArYoYo, tp dua2 kali ditangguhkan oleh ketua lebai.
Kali ke 3, BN tipu terus.
Kalau dah bentang kali yang lepas, sudah pasti tak kena tipu.


Abdulrani Matsalleh Tunggu... Walaun dah masuk..
LikeReply10 hrs
Kgb Roslan P jamaah subuh...kt surau masjid...surau..pg tadi...saja tnya.
LikeReply9 hrs
Abdulrani Matsalleh Pertanyaan?
LikeReply9 hrs
Abu Wafa UMNO menolak RUU355 takut kehilangan undi bukan islam MCA MIC Akan menyebabkan mereka kalah, manakala PKR PAN menolak RUU355 takut kehilangan undi bukan islam dari DAP. Akan menyebabkan mereka kalah. PAS tidak akan tunduk dengan sesuatu apapun kepada b...See More
LikeReply410 hrs
Abu Ibrahim Ikhwani tepuk kepala....raba2 skit kenapa basah,lpas tu cium tangan bau hancing....hahahaha
LikeReply19 hrs
Abu Wafa Tinggalkan perjuangan hudud, lupakan mengangkat mahkamah syariah, kembali pada DAP untuk sama2 berjuang islam.. apa beza 2 pakatan ni? Bezanya mereka tak UG
LikeReply8 hrs
59 hrs
Kgb Roslan "PAS kena kencing lagi, BN tolak RUU355"

Jika kamu antara manusia yang keluarkan ayat di atas, maaf kata, kamu jahil. Kamu jd jahil sebab kamu malas membaca secara penuh artikel ni.
...See More
LikeReply9 hrs
Kamal Aref Abd Rahim Lepas bentang, bacaan pertama, pastu bacaan kedua dan seterusnya, nak bagi dpt pertingkatkan akta tu tetap kerajaan jugak yg kena bawak..
LikeReply8 hrs
Kgb Roslan Bg aku... para ahli PAS sedang merasai....suatu rasa kehebatan dlm perjuangan ini... terbentang di hdpn mrka sekarang siapa yg ingin bermain dlm isu ini.... keseorangan tidak pernah melunturkan semangat juang para muraabituun... pasti para pejuang ini semakin teguh bersama PAS dan perjuangan islam yg dibawanya.... 
Musuh PAS sedang bergembira krn mnyangka PAS sudah tertipu... 

TGHH masih berpeluang untuk bentang ..persendirian....sekiranya diberi peluang dan dari situ perbahasan dan undian akan menentukan sikap umat Islam seluruhnya.... maka atas sebab itu semoga Islam lebih bersinar... *OPTIMIS UNTUK ISLAM*.....Yakinlah dgn pperjuangan ulamak.
------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ar yu sleeping..ar yu sleeping..brader jong..brader jong

Tanpa Nama berkata...

woit kalau nak buat. dah lama boleh buat, kalau nak hudud dah lama pas buat, perintah kelate lebih 20 tahun, tangkap basah. tak.puasa, pegang tangan je, rasuah tak tangkap, skodeng tak tangkap, liwat tak tangkap....agama diguna utk politik, bukan perjuang agama pon, asyik hudud, yg ambik 2.6 yg ambik 90 yang ambik juta juta nak buay apa ? kalau potong tangan semua politikjus tiada tangan wow...sebab semua pencuri belaka...pencuri hak rakyat kah kah kah