.

Sabtu, 25 Mac 2017

UTUSAN MELAYU SUDAH NAZAK




FACE BOOK


Sudah masuk hari ke-2 md isa & umno melempar 'sampah' ke rumah aku & rakyat Perlis dengan harapan dapat terus memperbodohkan rakyat. 'Sampah' ini hanya layak berada dekat rak kasut aku sebelum dibakul sampahkan

















KAH KAH KAH

SUDAH TERUK

BAGI FREE PUN

TAK ADA

SAPA  AMBIK

JADI SAMPAH

AKHIRNYA

KAH KAH KAH


--------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha ha ha

Negeri mana pulak kena GADAI nanti nak bagi bebudak utusex makan

Gadai TERUS , jangan tak GADAI

Tanpa Nama berkata...

Oi. Siapa bagi donation ribuan ringgit kat adun umno tu beli pukal utusan meloya yang kalau tak buat macam tu maka bertingkek tak laku, dah tu siap dengan stiker sekali? Adakah putera raja arab? Oi. Orang dah donate kertas lama tu, ambiklah kebaikan darinya. Buat bungkus ikan masin. Atau bungkus selipar jepun. Tak pun buat tadah potong kuku kaki.