Khamis, 6 April 2017

NAFI NAFI NAFI










NAFi

KAH KAH



APA MAKNA

BERITA INI?

PAS nafi dakwaan Rafizi isu dana 1MDB

Setiausaha Agung PAS, Tuan Haji Takiyuddin Hassan menafikan dakwaan Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli bahawa terdapat individu yang rapat dengan parti Islam itu menerima dana bersumberkan 1MDB.
Malah, tegas Takiyuddin, sekiranya ada mana-mana dana-dana luar yang disalurkan kepada parti itu sudah tentu beliau mengetahuinya.
"Setakat yang saya tahu kita (PAS) tidak ada menerima apa-apa dana daripada mana-mana, kalau ada saya sebagai setiausaha agung mesti tahu.

TAKIYUDDIN

TAK TAHU

INI MAKNANYA

TUAN HAJI TAKI

HANYA MACAI

NAIK PROTON

BUKAN AUDI Q7

BUKAN VELFIRE

BUKAN COOPER

BUKAN ORANG

DALAMAN PARTI





------------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sabarlah tuan. Seminggu dua aje lagi

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha ha ha

Ada MASYOOOOKKKKKKKKKKKKKKKK

FOUR WIRE berkata...

Keh keh keh
Terkena kau Taki
Lain kali jangan bercakap nanti langgar tiang

Tanpa Nama berkata...

Org dlm yg baham dedak cuma tontowi, abuduh dan din ayam.

Tanpa Nama berkata...

mana ada terima pernah mengaku, dulu najib pon nafi, boh liao, tak ada, ellai, pochi, tarak tarak, ada luit masyuk dlm akaun....bila semua exposed...ubah cerita jadi derma arab sudah mai...satu negara huru hara sebab hanya di msia ini cerita puaka masih dijaja masih boleh jual ubat kuat kat pasar malam, masih boleh kahwin free dgn. merogol, kekadang terfikir betul kah sistem pendidikan negara? ada ijazah, master, phD, dato, datuk, datuk seri, tan seri tapi ungkapan keluar mulut macam tahap penoreh getah tahun 50 an kah kaj kah...terhebat

Tanpa Nama berkata...

Eh kau memang power la tt, dalam bab korek dan siar berita terkini atau breaking news ni, cepat je kau dapat gambar aktres holiwud pengganti carrie fisher untuk lakunkan watak princess leia dalam siri terbaru star wars. Tapi siapa aktres ni, pelakon baru ke, apa nama dia, tak pernah tengok pun muka dia? Tapi rupa dia ada iras muka sorang mp kat malaysia ni la tt!

MalaysianFirst berkata...

Life lesson number one:

ALWAYS TRUST DISHONESTY TO BE DISHONEST

p.s. dun trus dem to be HONEST!