Isnin, 3 Julai 2017

BERITA PELIK GANJIL





BUKTI

MAKIN JELAS

PARTI PAS

ADA DUA

NAKHODA


Pas kecam kegagalan institusi penguatkuasaan negara

SHAH ALAM - Pas mengkritik kegagalan institusi penguatkuasaan negara untuk bertindak secara berdikari dalam isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Timbalan Presiden Pas, Tuan Haji Ibrahim Tuan Man berkata, Jabatan Keadilan (DOJ) Amerika Syarikat (AS) telah memulakan pendakwaan sivil terhadap individu yang dikaitkan dengan 1MDB, namun pihak penguatkuasaan negara ini berkata isu masih di peringkat siasatan.

“Skandal ini sudah lama berlaku. Macam mana boleh siasatan dalam negara terhadap kes yang berlaku di dalam negara lebih lambat daripada siasatan di luar negara? Tidak malukah kita? Bukankah ini menghakis keyakinan rakyat?

TUAN HA HA

SOKONG

MAT MONGOL

TUAN BRAHIM

TIBAI NAJIB

LINGKUP

MINGKUP

PARTI PAS

TERLUNGKUP

KAH KAH KOP


----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tapi piala pusingan untuk juara ayat sindir paling sarkastik minggu ini dijulang oleh salahuddin ayub dari parti amanah yang risau bila kerajaan sarawak hantar delegasi pergi britain boleh membuka pintu untuk campurtangan asing dalam pentadbiran negeri kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

tt silap. ini perang saraf utk makan keliing.

hadi dan barua2 ug memainkan peranan bad cop dlm sandiwara ini.

titm jadi good cop.

bila watak bad cop tak menjadi, maka watak good cop akan ambil alih; tujuan utk damage control.

jgn tertipu dgn drama ala tamil ini.

kata putus terletak pd haha... hu hu hu...

LOLOLOLTOLOLOLBAHLOLOLMAOROFL

Tanpa Nama berkata...

itu auta pak lebai bro..jgn dok percaya..lihat pas diselangor..azmin kata pas parti pak lebai, kemudian pas marah sampai ke dewan muktamar.tetiba semua tibai azmin termasuk tuan man dan tuan haji ha ha...putus hubungan, putus sahabat, mahu keluar dari selangor..tup tup..sultan selangor jadi pencelah, tup tup parti pak lebai dah baik dgn azmin, tup tup azmin pun bole ok ok je..karut la..tup tup semua senyap..lancau la semua ni..