.

Selasa, 8 Ogos 2017

KELING SUDAH TIPU PAS




AUTA

KELING

BERJAYA

TIPU PARTI

ISLAM PAS



FACE BOOK

Sebelum ini ada fatwa 4 saksi untuk bukti 1MDB.
Kali ini, sinar harian dakwa PAS berpuas hati.
Walaupun skandal 1MDB dalam perbincangan awam, dalam dan luar negara, hanya PAS dan UMNO sahaja berpuas hati dengan penjelasan 1MDB.


Comments
Zakwan Zainal Abidin Saya tak boleh salahkan Arul Kanda

Dari berdebat dgn Rafizi/Tony Pua atau menghadap parlimen,lebih baik bersidang meja bulat dgn "pasu2 bunga" berkecuali
...See More
LikeShow more reactions
Reply
3
3 hrs
Manage
Umar Ramli Lebai berasa cerdik jika masalah 1mdb digalas rakyat dan korruptor boleh dibebaskan,asalkan dedak 90juta tidak diungkit
LikeShow more reactions
Reply3 hrs
Manage
Ridzuwan Suliman Baca kenyataan sampai hbs .....
LikeShow more reactions
Reply3 hrs
Manage
Ahmad Ramzan Rasionalisasi? Ape mksdnye?
LikeShow more reactions
Reply3 hrs
Manage
Ridzuwan Suliman Fitnah dedak 90juta mknn khadam...taubat lah....
LikeShow more reactions
Reply3 hrs
Manage
M Haffiz Arshad kah kah kah tunggu jer la lebai2 kedaung PAS ko kena londeh dkat mahkamah london nanti...
hahaha tengin...😁😂
LikeShow more reactions
Reply
1
3 hrs
Manage
Didi Hashim Mungkin arul dah bgtau ketua tu dah taubat..so kira dah settle semua
LikeShow more reactions
Reply3 hrs
Manage
Anbakri Haron Suami isteri baru ijabqobul, mana boleh serang menyerang.
LikeShow more reactions
Reply1 hr
Manage
Norhayati Abdul Rahim Ustaz tengok headline terus buat persepsi ikut otak ustaz yg kotor itu... tak serik2 lagi ke dok fitnah pas... kes 90 juta, ustaz dan para khadam dah lemas... sebab itu sy dok habaq ustaz kembali la kepangkal jalan
LikeShow more reactions
Reply
1
1 hr
Manage
Norhayati Abdul Rahim Bila ustaz dok berkawan dengan org yg rendah harga diri, akhirnya ustaz juga akan terpengaruh dgn cara berfikir mereka yg rendah itu...dengar crita dari sinar 8 ketua khadam akan masuk ppbm... dedak dap dah tak cukup ke???
LikeShow more reactions
Reply
1
1 hr

--------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Arul cerita pasal nak bayar hutang....kenapa lebai2 tu tak tanya mengapa boleh berhutang?....kenapa duit salah masuk akaun tiba2 duit tu hilang? Kemana duit tu pergi?....alahai....macam ni ke nak perentah malaysia dengan group Gagasan Sejahtera?....memang lebai malang la semua ni.....kahkahkah.

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah aku rasa masa arul kanda tu buat taklimat 1mdb tu mesti dia cakap english. Lebai2 pas mesti tak paham sepatah haram! Nak ajukan soalan pun mesti tak reti. Lastly, tuan brahim and the gang cuma angguk2 tanda paham dan terus cakap PUAS HATI!!! Keling arul kanda mesti gelak besar sebab berjaya kelentong pak lebai.

Eh!! Kejap!! ke arul kanda cakap Arab?? Kah kah kah ada 2 cara jer nak kelentong pak lebai melayu ni; cakap english ataupun cakap bahasa arab! Kah kah kah

Jolok berair berkata...

Allooo kekawan...apasal sibuk pasal dedak lah...fitnah lah..4 saksi lah ...bla..bla.. Kekawan sedar tak yang KD MALAYA kita ni dah nak karam!!. Harga barang pun naik semakin ganas dan pendatang asing pun semakin ganas juga ni. Rompak sana...samun sini dan warga semakin sesak nafas nak hidup. Bagi le pendapat yang baik sikit macammana nak selamatkan kapal kita ni.