.

Khamis, 30 Mac 2017

PAK LEBAI KENA KENCVING






LEBAI MANA

KENA KENCING?




SAJE TANYA

JANGAN MARAH

KALAU KALAU

YANG KENAL

LEBAI JIBUBI

PADAN MUKA






--------------

4 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Kencing X kencing.. .Lebai-Lebai biLa tak boLeh jaLannnn burOk hudOh sgttt rupa nyaa...ambiK contoh Jiran kita... Habih riziQ daH puas kapir, bidaah, munafik macam2 terakhir terkini zindiQ paLing terkini nak demo puLak 31.03 ni.. .Lebai pundeK

Tanpa Nama berkata...

Ni leprechaun ke? Hijau je?

Boley Jalan berkata...

Takpa dikensyeng....Audi ada, nanti kita beli helikopta pula.....boleh kena kensyeng lagi.....lu worang mana tau kensyeng tu apa?

Tanpa Nama berkata...

Nanti ada lah ALAMAK akan cakap , "Suka Suka Saja......"

Memang lah , udah ada MASYOOKKKKKKKKK

Kasihan Melayu Melayu kampong tuh senggeh sengkek , nak makan KANGKONG pun susah

Cari Paku Pakis dalam semak sama BEWAK lah gaya nya....