Isnin, 16 April 2018

ANGKAT BERAT BERAT





APA MAKNA

BERITA INI?

APA BARANG



BERAT BERAT

AKAN DIANGKUT

Pesawat terbesar di dunia mendarat di KLIA

 | April 14, 2018
Juruterbang, Antonov Dmytrov, berkata, Malaysia persinggahan ketiga pesawat selepas Leipzig, Jerman dan Dammam, Arab Saudi, bagi menghantar kargo berat






Menurut eksekutif komersial Antonov Airlines, Dmytrii Dolhov, dengan ukuran 84m panjang dan 18m tinggi, Antonov An-225 mampu membawa berat berlepas maksimum 640 tan.

“Selalunya, kami mengangkut barangan “super” berat. Bagi pelanggan, adalah lebih cepat dan murah untuk menghantar kargo berat dengan menggunakan pesawat ini kerana ia bersamaan dengan 5 pesawat lain,” kata beliau.

Dolhov berkata, Antonov An-225 menggunakan 6 enjin dan memiliki sayap berukuran 88m panjang dan 32 tayar.


LU PIKIR 

SENDIRILAH

KAH KAH KAH





------------------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tu dia. Harta dia sampai 5 pesawat!! Tp kalah lg dgn qarun. Qarun wannabe lah katakan..... kahkahkah

Hakimi Abdul Jabar berkata...

Last week I was at the Bar Council library. I'm stating this as a practising lawyer, I couldn't find a single reported caselaw authority convicting Dr Mahathir of criminal offences nor sued for alleged fraud & cheating & even breach of promise to marry in the Malaysian, Singaporean and/or English courts. I couldn't even find Mahathir torturing and tormenting TWO poor & innocent Malaysian Indians, killing 1 Malaysian Chinese man & claiming immunity for breaking his promise to marry an Englishwoman :

http://steadyaku-steadyaku-husseinhamid.blogspot.in.prx2.unblocksites.co/2018/04/public-prosecutor-v-tengku-mahmood_13.html

http://steadyaku-steadyaku-husseinhamid.blogspot.in.prx2.unblocksites.co/2018/04/public-prosecutor-v-tunku-mahmood.html

Nope berkata...

Wow. Ini tanda betul2 pakatan sdh menang ni. Adakah benar ni? Xpelah najib, hang lari lah skg. Tlg la lari. Kami pun xnk kejar dh. Kami nak settlekn masalah yg kamu tinggalkan ni.jgn lupa 1 benda je. Smpaikan salam bangsat sial kpd anak haram pukimak jolo. Nak ku jentik puting tetek dia.

Tanpa Nama berkata...

Abam tt, saya sudah ikut apa abam tt suruh. Saya masuk tandas supaya sendiri tanpa gangguan orang lain dan saya fikir, fikir dan fikir. Hasilnya saya gagal dapat jawapan :( sebaliknya saya fikir satu soalan pulak: Apakah pesawat super-gergasi Antonov tu datang malaysia kerana disewa khas oleh keluarga Rosie dan al-Jib, untuk mengangkut segala harta karun, harta rampasan/rompakan dan derma berjumlah beribu tan setelah dikumpul bertahun-tahun, untuk dihantar ke satu stor simpanan di luar negara selamat daripada disiasat, dibeku dan disita, akibat sudah mencium firasat yang dilaporkan samada oleh unit risikan bukit aman atau oleh guruji/bomoh king akan kalah di Pru14???

Hamzah berkata...

Kah kah kah...mak badak tu spesis terancam....berat oooo