.

Ahad, 8 Julai 2018

JELES TAK DAPAT BURET





TT JELES TAK

DAPAT BURET

Haram halal antara mu dan tuhan... Buret cina haram pon anak tok jib boh jugak, rasuah haram pon pak jib makan jugak, malah seluruh seantaro asia anggap rasuah norma kehidupan, ayat biasa guna biasa kah kah kah... Kalau yahudi haram dah lama haram mek dogal tapi semua tau mek dogal makin popular kalangan muda mudi, kah kah kah yang tua tak dapat pon sebab sakit lah ada faham? 
Tt nie jeles tak dapat model taiwan, itu saja, perangai melayu sejak berzaman... Hasad dengki... Kah kah kah tapi anak najib jadi masyhur seluruh dunia dalam sekelip mata kah kah kah.. . on 
MEK DOGAL - KENAPA TAK HARAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/8/18

na




-------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bila kait dgn najib, anak dan keluarga, sama ada rasuah, khurafat, minum arak dll maksiat, knp mufti2 diam seribu bahasa. Mufti pahang? Sbb anak negeri?

panglimo potaseh berkata...

Anak Najib pun dengarnye tak dapat burit malam tu. Ada logik ke dah kawan 3 tahun.. mlm tu arak abis 2 botol.. ringan2 3 jam.. dah sampai pintu hotel.. bercium lagi. Dah tu tak mau tido plak ..tak abis lagi nak menipu.. lanchow betul ..celita potong stim oooo.

Tanpa Nama berkata...

Potong stim btul paparazi yg post video anak jibby beramas mesra dgn awek taiwan tu, lepas ni kena tangguh2 lah dulu pertemuan baru melepas lah