.

Ahad, 8 Julai 2018

JIKA BERTAUBAT








NAJIB BOLEH 

JADI PIEM

JIKA 

BERTAUBAT

KATA

EDI WANG 
hehehe sejak kalah dlm pru14 haritu lain mcm lak tone pak ashim ni. dulu kemain lagi. tapi paling aku tak tahan komen hadi berkaitan laporan DoJ dan 1mdb; lebai bengap hadi awang cakap najib boleh terus jadi PM kalau dah bertaubat!! kah kah kah kitab mana ntah dia rujuk, aku pun taktau. eh! tt, mana pi 4 ekor ex-MB selangor yg bergabung utk tumbangkan PH di selangor? senyap sunyi jer. dah mampus ke? atau sedang sibuk pindahkan aset ke pulau temasik? kikiki on 
JANGAN BELOT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:41 PM

Os




-------------------

2 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

30 juta umat manusia d maLaysia tobat aLamak Lebih berharga dari tobat najiK sebab aLamak bertobat hari2 satuuuu tobat onLy yg Eddy Wang nampaK atau maLas nak dengar soaLan Lain seLain dari (soaL najik)

zita zuliana berkata...

hmmmm.... rakyat nak ke najib?