Sabtu, 29 September 2018

ROMANTIKUS



WOW

ROMANTIKUS

MAT SAIFUL 

NAK JUMPA 

ABAM

Saiful: I can't wait to meet Anwar

PORT DICKSON: ‘Well, I can’t wait to see him inside (nomination centre). (It has) been a long time since I met him.’

That is how Mohd Saiful Bukhari Azlan expressed his indifference to his one-time boss PKR president-elect  Anwar Ibrahim, who was accused for sodomising the former back in 2008.

Saiful, who is running as an independent against Anwar for the Port Dickson seat, had earlier stated that he would not regurgitate their past controversies as an election capital.

Saiful said he wanted to run for Port Dickson because he wanted to represent a town which used to be his "old playground".


MAIN MAIN

PASIR

DITEPI PANTAI

KAH KAH KAH
---------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Arwah atok aku 1 tahun muda dari Tun M. Dia ni ex Askar Melayu, nombor badan kecik punya. Saiz badan kecik tapi suara dia besar. Korang yg dalam army dok kawad tu dia lah antara cikgu besar terawal. Dihantar ke London semata2 untuk belajar kawad dan command. Yg dok terjerit bagi command tengah acara rasmi merdeka 1957 tu dia la.

Aku ni cucu kesayangan dia pasal aku ni rajin melayan dia berborak, bertukang dan merayau. Kawan2 aku masa remaja semuanya sebaya atok. Jadi aku dah biasa dan lebih mudah berkawan dengan DATOK2. Kahkahkah.

Atok aku ni dia cukup suka bertukang. Almari, meja, sampai la keranda semua buat sendiri. Dalam usia 70 lebih masih aktif bertukang. Angkat berat pun gagah lagi. Kadang tu saja layan bergusti dengan dia, tak da pulak nampak dia lemah sendi, sakit urat bagai.

Tu tenaga orang umur 70 lebih. DATOK2 yg lain pun umur 70 masih gagah lagi tenaga. Setakat nak bergumpal dan campak orang muda umur 30an apa la sangat! Tun M hari ni dgn usia 93 masih gagah ke sana ke mari.

Paham?!