Sabtu, 29 September 2018

BUKAN DENDAM








SAHEH

BUKAN

DENDAM

Tanding PRK PD bukan untuk balas dendam, kata Saiful Bukhari


BEKAS pembantu Anwar Ibrahim berjanji untuk tidak membangkitkan dakwaan lama yang menyebabkan bekas majikannya itu meringkuk di penjara selama lima tahun.

Katanya, beliau sudah matang dan tidak bertanding dalam pilihan raya kecil Port Dickson semata-mata untuk membalas dendam ke atas Anwar.

Calon Bebas, Saiful Bukhari Azlan menafikan beliau bertanding ilihan Raya Kecil (PRK) Port Dickson semata-mata dendamnya kepada Anwar Ibrahim.


HANYA

NAIK

GERAM

KAH KAH

KAH KAH


-----------------

6 ulasan:

Wong_A berkata...

"Well, I can't wait to see him inside" komen multi tafsir dari c saiful....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Mmg bagus sgt janji nk kasi pantai2 kt PD ni bersih dari sampah sarap...jgn lupe bersihkan pantai dr LGBT juga yaa...kah kah kah

panglimo potaseh berkata...

Aku tau lah bukan dendam .. tapi rindu dendam. Tempat jatuh lagi di kenang .. ni pulak tempat tercocok ..terasa ngilu nye.

Kata Al-Pacino ..syurga lelaki didunia terletak dicelah dua kaki pompuan ..gitu lah sebaliknye untuk syurga bagi pompuan .. Tuesday dari sanad yg sooheeh ..The Godfather.

Tanpa Nama berkata...

Tite tade dendam Abe Tite cuma windu windu cyaiyanrk atie atdik tekemud temud semalam itu hangard abeeee Tite tawu tite kala tapi atiw atdik atie atdiik atde taman abeee hahaha muuaah tium tangan

Tanpa Nama berkata...

Siapa sponsor siluncai ni? Byk sgt duit dia saja2 nak hilang deposit? Cash is king??? 3.5 juta bail pun no problem....

Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya, saya sedang jalan-jalan di PD, nak cari scholarship, mana la tau kan... kot-kot terjumpa scholarship terbiar atas pasir pantai yang puteh bersih tu. Lepas tu saya nak pinjam teropong anak bulan di Telok Kembang... ehh Telok Kemang, nak tinjau2 kawasan berak yang tersorok, maklom la kan, saya tahan berak dah 3 hari ni. Aleh-aleh saya ternampak orang sedang sebok-sebok hantar calon PRK. Lalu hati saya pun tergerak nak jadi calon PKR... ehh PRK (PKR tu Abang Non punya...). Tambahan lagi, duit simpanan hasil temberang saya dulu dah nak habis. Begitulah ceritanya bagaimana saya bertanding di PRK ini. Summmpahh, saya tak terima apa-apa bayaran. Hasrat ini dah 3 hari saya pendam, sebagaimana saya pendam berak saya dulu. Ini biasa laa kannnn...