Sabtu, 22 Disember 2018

APA KJ




APA KJ?
Apa kes ?. Kes luar atau kes dalam keluarga.. Ada jumpa bukti kah?. Siapa pak nya yang sebenar. Pandai kau KJ. Aku nak letak jatawan apa hah?.. aku dah muak dan mual tengok telatah orang yang mabuk dan gila nak jadi PM... Nurul oh nurul. . Kenapa hukum diri sendiri. 
Orang politik bukan macam ni. Letak jawatan dalam parti hanya berlaku bila bantah pada ketua dalam partilah. Nanti Tun letak jawatan kerana muak dan mual tengok telatah Donald Trump?.. on LAWAK DASAI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/22/18





------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Woiitt...Brader TT ...Lu Tolong jelaskan ler,Apakah erti dan makna huruf.."KJ" yang lu katakan tu?Adekah maknanya ialah "KORUP JAWATAN"ker atau "KAKI JUBURI"ker atau "KENA JOLOK"ker atau "KOTE JANDA"..haa???...Kahkahkah...Lanchau Manchaw laaa...kalau sesiapa hidup kat dunia dengan nama "KJ"ni...kahkahkahkah..

zaharuddin ahmad berkata...

Ahli-ahli politik/yang berkuasa/yang kaya..menganggap dan memperlakukan rakyat seperti
hamba dan keldai..berapa lama, berapa generasi lagi untuk kita sedar akan perlunya perubahan dan berkebolihan untuk memerintah.???
Sesuatu keadaan yang akan merugikan kaum melayu walau pun terpaksa menanggung kesusahan dan penderitaan demi mencari sesuatu yang wajar dikorbankan...untuk
menyokong yang mana baik/buruk dan berkepentingan bagi rakyat secara am nya...

Tanpa Nama berkata...

KJ tu maknanya "KES JANDA KAKI JANTAN" suka Pisang Hitam ker???...kahkahkah