.

Jumaat, 6 April 2018

HEBAT HEBAT - BERSATU









HEBAT

SOKONGAN PADA

BERSATU MAKIN

MEREBAK


Rais kata ROS 'sembelih' demokrasi


 Satu demi satu kecaman muncul ekoran keputusan Jabatan Pendaftar Pertubuhan (ROS) membubarkan sementara Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) semalam.

Selepas  Rafidah Aziz hadir dengan bidasan pedasnya seorang lagi veteran Umno tampil dengan maksud sama - mempertanyakan ROS.

Kata Dr Rais Yatim beliau tidak nampak ada keperluan jabatan terbabit mengadakan sidang media semata-mata mengumumkan penggantungan sementara BERSATU.


YANG TIBAI

NAJIB SEKARANG

BUKAN KECIK ANAK

PENASEHAT  NAJIB

DAN

BEKAS MENTERI

INI TANDA SAHEH

PRU14

PAKATAN MENANG

KECUALI DITIPU



-------------------

4 ulasan:

BinWanTeh, Roslan berkata...

Rais Yatim yg akhir2 ini,yg asyik beli insuran nyawa,yg aku tabik ialah bahasa dan ayat2 yg diguna...

Tanpa Nama berkata...

alo tuan haji rais..sila cakap biar terang , ros yg mana sembelih demokrasi? rosmah ke bunga ros ke atau bunga ros yg dlmnya ada bincat hikmat??sekiranya warga2 ros/ssm terasa hati dgn kenyataan haji rais ini, maka warga ros bole adakan solat hajat setiap malam jumaat utk menolak bala dan sial yg melanda ros/ssm..jgn rasa malu sb pegawai2 sprm pun mengunakan teknik yg sama yakni nak selesaikan kes besar2 mcm 1mdb, sprm hanya perlu solat hajat je..kita doa saja maka allah akan bantu..tak perlu susah belajar law..islam dah lengkap dah sempurna..yakin la dgn allah dan rasul..dan allah maha pengasih lagi maha penyayang..umar yg dulu membenci nabi pun bole diberi syurga inikan pula pegawai2 korup memantat dibali dan perdana menteri yg mencuri..dan buraq sedang menunggu haji hadi di luh mamffus..

Nope berkata...

Rais yatim ni betul ke rogol amah. Ke engkau fitnah dia tt. Aku lg pecaya labonan ko dari hadi awang. Ko jgn pecahkan kepercayaan itu. Ko tlg bagi tau kt politikus PH, nak bina kepercayaan tu makan tahun tau. Nak hancurkannya sehari saja.

Tanpa Nama berkata...

wahai Melayu Islam Tunku Abdul Rahman.
Melayu Islam Tun Abdul Razak. Melayu Islam Tun Dr. Ismail. Melayu Islam Tun Dr. Mahathir.

Bangkit Tolak Nyahkan Lanun GST.. Dlm Parlimen mrk manipulasi buli wakil pembangkang wakil rakyat. Di Larang bahas. Di Halau keluar Parlimen. Soalan tak di jawab.

Woiii Tiba masa pru14 kuasa kembali kpd rakyat. Parlimen Bubar. Takde PM Takde TPM Takede Menteri. Wooiii kali ni bukan dlm parlimen, kali di kandang rakyat. mari bantai lanun pijak lanun...