Khamis, 25 April 2019

LAGI POWER MAK JANDA




BUKTI SAHEH

POWER  KETAT

MAK JANDA

TIGA JANTAN

TUNDUK MALU


3 lagi direman dalam kes lindungi pemandu lori

GEORGE TOWN: Mahkamah Majistret di sini hari ini membenarkan 2 lagi penguat kuasa Jabatan Pengangkutan Jalan dan seorang bekas anggota Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat (SPAD) direman 7 hari bagi membantu siasatan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia berhubung kegiatan rasuah bagi melindungi kesalahan pemandu lori di Pulau Pinang.

Perintah reman itu dikeluarkan Majistret, L Umma Devi bermula hari ini hingga Selasa depan, selepas membenarkan permohonan SPRM.

Tiga lelaki berumur 32 hingga 48 tahun itu disiasat mengikut Seksyen 17(a) Akta SPRM 2009 dan dipercayai menerima bayaran RM10,000 sebulan yang sehingga kini jumlah terkumpul bagi semua wang rasuah itu melebihi RM140,000.


DON PLAY PLAY

DENGAN

MAK JANDA

KAH KAH KAH

----------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Benar benarkah melayu itu berislam? Surah Quran ada khusus perihal menjaga perempuan. Dan ayat yang paling panjang adalah tentang berhutang,beri hutang,membayar hutang dan bahaya hutang dan kelebihan hutang.bukan caranya memakai perempuan dan enjoy berjoli hutang orang lain bayar.atau mahu bidadari percuma.everything has its cost man and no free lunch.

hamim berkata...

TT JANGAN PERMAINKAN PENANGAN MAK JANDA, KERANA MAK JANDA PENGERUSI PAC PUN KENA TUKAR, KALAU ISHAM NAK MENGAKHIRI ZAMAN BUJANG CARI LAH MAK JANDA, TAPI JANGAN CARI MAK JANDA PAK ARAB, PAK BAI ATAU MAK JANDA GANG GANG YANG DIPILIH DEWA DEWA SERAMBI MEKAH