Khamis, 23 Januari 2020

PAKAI TANJAK BUKAN EE





WOIT

LU INGAT GUA

SAPA?

LU INGAT 

LU TERER


Peguam diarah tanggalkan tanjak dakwa dilayan tidak profesional oleh polis


KUALA LUMPUR – Naib Presiden Parti Bumiputera Perkasa Malaysia (Putra),  Mohd Khairul Azam Abdul Aziz mendakwa pegawai penyiasat dari Unit Jenayah Terkelas (D5) Bukit Aman yang mahu mengambil keterangan daripadanya sebagai tidak profesional dan bersifat rasis.

Beliau mendakwa, pegawai tersebut terpengaruh dengan kes yang sedang disiasatnya hingga perwatakannya bertukar menjadi kasar secara tiba-tiba.

Malah beliau berkata, pegawai tebut telah menunjukkan sikap berbaur rasis apabila memintanya supaya menanggalkan tanjak yang kebiasaanya menjadi amalan beliau untuk dipakai pada setiap hari Rabu.

“Saya juga menyatakan saya berhak untuk memakai tanjak kerana ia juga adalah hak saya yang di jamin di bawah Perkara 10 Perlembagaan Persekutuan,” katanya pada sidang media di sini hari ini.


ADA GENG

PAKAI

TALI LEHER

TIAP RABU

KAH KAH KAH

GUA LAGI TERER

GUA PAKAI

TANJAK 

TIAP HARI RABU

KAH KAH KAH

GUA LEGAM

TAPI LU 

JANGAN SILAP

 GUA BUKAN EEE

GUA LAGI MELAYU

DARI SEMUA 

MELAYU

KAH KAH KAH

TU SEBAB

GUA BUKTIKAN

DENGAN TANJAK

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH







GUAINI SE


------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Gua diarah diarah tanggalkan kondom...