Rabu, 16 September 2020

INI BUKTI BAHAYA CHINA MERAH




TT SUDAH

LAMA BERI

AMARAN

AMIN

INI HANYA

SATU

 BUKTI KECIL 

BAHAYA

CHINA MERAH

AMIN 



Isu syarikat China kumpul data rakyat Malaysia diserah kepada polis, SKMM

SIASATAN terhadap dakwaan syarikat China mengumpulkan data 1,400 rakyat Malaysia dan pesawat Amerika Syarikat (AS) menyamar sebagai pesawat Malaysia diserahkan kepada polis dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM).

Menteri Pertahanan Ismail Sabri Yaakob berkata maklumat mengenai siasatan perkara berkenaan tidak boleh didedahkan kepada umum kerana jika ia maklumat palsu maka hubungan baik Malaysia dengan negara-negara yang didakwa terlibat akan terjejas.

“Saya masih belum memperolehi maklumat lengkap tetapi yang penting banyak perkara yang perlu disiasat terlebih dahulu.

Beliau yang juga Menteri Kanan (Kluster Keselamatan) berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai laporan sebuah agensi berita antarabangsa bahawa sebuah syarikat China yang mempunyai kaitan dengan tentera dan rangkaian perisikan di negara itu dilaporkan mengumpul data 1,400 rakyat Malaysia.


CHINA MERAH

BUKAN NEGARA

SOSIALIS

AMIN

JANGAN SILAP

CHINA MERAH

NEGARA 

KAPITALIS

KINI BERMULA

UNTUK JADI 

KUASA 

IMPERIALIS

AMIN

3 ulasan:

Ketua Pengarang berkata...

kita ada menteri luar bodoh... suka bontot (menurut wikileaks) dan air sauh...

di malaysia ni ramai ejen china merah... geng cukong rata-rata pro china merah...!

Ketua Pengarang berkata...

aku tak peduli sekarang ni... mana2 politikus yang menentang china merah aku akan sokong.. dulu masa PRU madey macam acah2 nak lawan china merah tapi bila jadi PM dia tone down.!

sekarang kita ada menteri luar bodoh... menteri luar sebelum ni pun bodoh.. lepas tu dapat yang lebih bodoh.!

nota: DAP ejen china merah yang nyata... yang tak nyata kita harus cari.. siasat tali barut dalam kerajaan.. ahli perniagaan.. dan lain2!

Tanpa Nama berkata...

Dia bukan sosialis lagi tt.sudah jauh meninggalkan wasiat wasiat Mao. China merah adalah fasis yg pakai jubah sosialis bagi raih sokong,beriman dgn kapitalis utk laba sendiri dan pusatkan wang pada satu pulau manusia oligarchy. China adalah kelab dewa dewi oligarchy fasis.manusia lain adalah hamba.bukan abam pun menuju ke arah itu?berjubah agama,menjual nama bangsa walhal dia kumpulkan kelab anak anak ikan?