Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 15 Disember 2008

BUMBUNG KOMPLEKS PPJ BOCOR


PUTRAJAYA: Kira-kira 600 orang menghadiri forum 'Ketidaktentuan Kewangan Global dan Masa Depan Malaysia' semalam, gempar apabila sebahagian besar lobi Auditorium Cempaka Sari, Kompleks Perbadanan Putrajaya (PPj) di sini, dipenuhi air akibat bumbung bocor.

Hujan lebat melanda pusat pentadbiran kerajaan Persekutuan petang semalam mengakibatkan beberapa kawasan lobi itu dilimpahi air dan hanya disedari selepas mereka yang menghadiri forum itu mulai keluar dari auditorium itu jam 5.45 petang.

kah kah kah….kah kah kah… PUTRAJAYA YANG DIKENALI DUNIA INI DAH BOCOR?... kah kah kah…. tak lama lagi nak runtuh kot…. kah kah kah...



4 ulasan:

Tok Uban berkata...

Jangan bawak dalam parlimen....nanti MP BN cakap...perempuan pun bocor jugak...kahkahkah...apalah bangang pun MP...

amanlegend berkata...

Salam..

Projek Mega Ketuanan Kroni yang penuh dengan Rasuah macam mana tak bocor..
Tak ikut syarat bahan binaan boleh Kauting maa..ejas je dengan RM..
Abis cerita..
Sistem yang Rasuah pasti akan Runtuh..

kucingsiam berkata...

meow~~

Lagu Kontraktor PEKEMBAR.

hidup ketuanan melayu!

bagi kontrak kepada kroni PEKEMBAR!

agihkan kepada ahli-ahli!

sub, sub, sub, sub, lalala!

bocor, runtuh nggak ada apa pak!

kita sedia membantu lagi!

kita ahli PEKEMBAR!

yea yea yea!

PAS PKR jangan cabarrrrr!

yea yea yea!

Tanpa Nama berkata...

APA boleh buat, dah dasar Mahathir macam tu.
Buat rumah PM pun bayar sewa bulan2 pd syarikat kroni. Pelik memang pelik.
semua bangunan dalam putrajaya disewa dari Putrajaya Holding pulak!!!!
Macam mana boleh rumah PM dan TPM kena bayar sewa?? Bukan kah projek ni projek kerajaan Malaysia.
So selama ni duit berpuluh bilion yang digunakan hanya utk orang lain? sapa yang dapat hasil dari projek macam ni?
dan ada syarikat lain pulak yg kutip sewa?
Apa ke benda ni??
Berapa kali orang melayu nak kena kencing dengan Mamak Tongkang ni?