Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 28 Januari 2009

JANGAN SERTAI PERARAKAN CETUS KECACAUAN – POLIS – berita hairan


KUALA LUMPUR: Polis menasihatkan orang ramai tidak menyertai cadangan pihak tidak bertanggungjawab untuk mengadakan perarakan membawa mayat A Kugan, yang mati dalam tahanan polis, mengelilingi beberapa tempat esok.

Timbalan Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar, berkata pihaknya tiada halangan jika mayatnya dibawa terus dari rumah mayat Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) ke tanah perkuburan Batu 14 Puchong.

"Bagaimanapun, jika ada cubaan untuk berarak ke kawasan lain dengan tujuan untuk menimbulkan kekacauan kita terpaksa mengambil tindakan tegas.


woit….. MANA ADA KACAU….. SIAPA YANG SELALU BUAT KACAU…kah kah kah…

woit…. biarlah dia orang berarak…. mereka suka berarak dan berjemur dalam panas….kah kah kah…. SUPAYA TIDAK KENA ASMA MACAM KUGAN…..kah kah kah…

kah kah kah….MENGIKUT NASEHAT DOKTOR KALAU SELALU BERARAK DALAM PANAS PENYAKIT ASMA AKAN HILANG….. kah kah kah….. BILA ASAMA HILANG PASTI TAK MATI BILA MELAWAT RUMAH PASONG…. kah kah kah…

woit… nak tanya sikit…. apa jadi dengan 11 orang mata-mata yang soal siasat kugan…. mereka mesti pergi jumpa doktor secepat mungkin…. kah kah kah…. takut berjangit penyakit asma dari kugan….. kah kah kah….



4 ulasan:

jabsp berkata...

jangan minum todi pasai todi bolih lupa diri.
jangan minum tuak (utara)nanti tak bolih keluar.
olih itu jangan berarak nanti berselerak.

Pink Panter berkata...

Dia dah mula main pistol ke??

link:

http://www.nst.com.my/Current_News/NST/Wednesday/National/2464368/Article/index_html

ehem-ehem berkata...

kenapa polis buat salah kita tak boleh nak marah? kalau kita buat salah dia punya marah tak ingat dunia.... gua pernah kena tangkap kes jenayah, ya ampun tuan amat la sakit seksaan nye tak cukup dgn sakit, maruah pun hancus di buat nye.... tapak kaki menjadi lebar dan kebas kah kah kah, polis ni pada gua lagi teruk pada penjenayah. pasal apa lagi teruk? pasal dia penjenayah tapi ada lesen..... susah la kita nak marah dia pasal dia di benarkan. cilaka cilaka

Tanpa Nama berkata...

kalau lah polis tak siasat kes ni betul-betul dan bawa anggota yang terlibat ke muka keadilan.Maka malulah semua anggota polis seluruh negara.Rakyat tak akan pecaya lagi pada polis,ketua polis dan lebih-lebih Hamid Botak.Kesian kat polis polis lain yang jujur dan ikhlas nak berkhidmat untuk negara dan menjaga keselamatan awam.Dulu kalau ada bangsa ludah belakang polis,aku marah. Tapi sekarang ni aku pun dah tak kisah. Tengok di Selangor,CPO sibuk kacau budak-budak kayuh basikal.Bukan mereka kacau sesiapa.Banyak kerja lain,jenayah dalam negeri melambak tapi pergi kacau orang kayuh basikal.Mungkin sebab orang politik suruh.Kalau dia maruah diri dan kalau khir toyol suruh kacau budak kayuh basikal pasti dia akan kata ' Ala Dato' biarlah mereka bukan salah,mereka kayuh basikal badan jadi sihat dan bersemangat nak tolong bangsa kita,saya sibuk nak tangkap banyak pencuri ,perombak,pembunuh,penyamunkat selangor ni.Sekarang apa dah jadi.. Kugan dah mati,bagaimana anggota-anggota polis terbabit ,OCPD,CPO,KPN,Botak boleh tidur lena