Sabtu, 17 Januari 2009

ROSMAH SUAMI NAJIB SABAR DI FITNAH - berita hairan


SAYA meluangkan masa selama tiga jam belajar tafsir al-Quran dan mendengar ceramah di rumah setiap Khamis bagi membina kekuatan dan menghadapi tohmahan serta fitnah terhadap kami (keluarga)," kata Datin Seri Rosmah Mansor

Katanya, sebagai isteri Timbalan Perdana Menteri beliau tidak terlepas daripada fitnah dan tohmahan, manakala tindakannya sering dipolitikkan oleh pembangkang yang sentiasa berusaha mencari kesalahan dan kelemahan mereka sekeluarga.

Malah beliau turut dilabel sebagai queen control kerana sering mengikut suaminya ke majlis rasmi sama ada dalam atau luar negara.

"Saya tak faham macam mana dia orang boleh buat andaian sebegitu sedangkan tak tahu apa yang terjadi dalam rumah tangga saya. Sebagai isteri saya memang bertanggungjawab beri nasihat dan tegur kalau ada yang tak kena, itu saja.


kah kah kah.... kah kah kah.... kah kah kah.... kah kah kah.... kah kah...

kah kah kah... kah kah...hahahahahaha .... hahahaha....kah kah kah...sampai kentut...




6 ulasan:

jab sp berkata...

Kagumnya aku.Dia belum jumpa lagi surah yang memperingatkan wanita Islam perlu bertudong.Dia belum jumpa lagi surah,orang Islam tak bolih berbelanja boros.Dia belum jumpa lagi hukum pada manusia yang mengISAkan orang lain.Dan mungkin dia tak akan jumpa lansong pasai dia kata dia dok belajar fasal fitnah.Orang Kedah kata,kalau nak gelembong pun pikiak dulu

Tanpa Nama berkata...

Datin Rosmah belajar tafsir Al-Quran & dengar ceramah agama 3 jam setiap Khamis?

Ada tak penceramah bagitau apa hukum dia peluk lelaki-lelaki bintang filem Hindustan dulu tu?

P/s : Sapa nama penceramah tu? Bukan Master Ji kan?

sEmut berkata...

satu dunia terkentut kentut baca ni.

kahkahkah...3jam...shopping 21jam..
kahkahkah...tafsir...kahkahkah..

siapa ada masalah kentut tak lawas boleh terapi kat sini..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Bagus tu tak ambik pot pun apa yang orang kata janji kita buat apa yang kita mau buat...lu apa peduli(ini macam propaganda)
terasa macam macai cakap ada zionist lah diM'sia tuh yang adun2 P'nang tak setuju .....

Tanpa Nama berkata...

Semut....u punya komen klasiklah...KAH,KAH,KAH!!!
"Mereka tak tau apa jadi dlm keluarga kami...??!!!" orang tak ada mata ke...bila naik flight stewardess boleh buat direct contact/communication dgn husband you ke....nak bagi towel lap tangan pun you yang mesti ambil....sebab you tau-kan dia tu pantang tengok yang lebih hebat dari you! Then again, can you blame him....when was the last time you looked yourself in a mirror???
So sekarang belajar tafsir quran ada kurang gila shopping for all the latest2 branded goods ke....kalau bergurukan 'master ji' I don't think so!!!

Tanpa Nama berkata...

Bila para gerombolan memfitnah Anwar Ibrahim takpe plak..fitnah ke atas Anwar Ibrahim berpuluh-puluh ganda lagi dahsyat..