Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 5 Februari 2009

PERHIMPUNAN 100 RIBU RAKYAT DI IPOH PETANG INI DATANG BERAMAI - RAMAI






PETANG KHAMIS INI - 5 hb FEB 2009

SEMUA SAF PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT DARI SELURUH NEGARA
AKAN BERKUMPUL DI PERKARANGAN RUMAH MENTERI BESAR PERAK -IPOH

PADA JAM 3.00 PETANG - SEMUA BERKUMPUL

PADA JAM 7.00 MALAM - MUNAJAT 100 RIBU RAKYAT

PADA JAM 8.30 SEMUA AKAN MENYATAKAN SOKONGAN TERHADAP KERAJAAN PAKATAN DI PERAK

SEMUA WARGA DI JEMPUT DATANG









MAKLUMAT UNTUK SEMUA RAKYAT


SILA NYATAKAN SIKAP KITA KEPADA DYMM SULTAN PERAK

DENGAN MELAYARI LAMAN INI DAN TINGALKAN PESANAN DAN TANDA TANGAN:


http://books.dreambook.com/duli/duli.html




15 ulasan:

Danielle_Corleone berkata...

gua tak bleh tido fikirkan perak. adoi!

SangPencinta berkata...

Alhamdulullah... PR dengan perhimpunan dan munajatnya... teruskan, lebih sebahagian rakyat Malaysia bersama anda. Ya Allah selamatkan agama mu, selamatkan negeri dan negara kami dari kerangkusan, kezaliman, penyelewengan kuasa pemerintah kami.

Ermmm... puak Umno/BN korang tak buat konsert ke menyambut kemenangan rampasan kuasa yang korang kata dah menang. Buatlah besar-besar bawa semua artis buat show.. apamacam!!

PR buat munajat pukul 7 malam, UMNO buat konsert pukul 7 malam juga, hari sama, masa sama tempat lain-lain la dan dihadiri semua pemimpin kecik besar serta yammm senggg di sediakan termasuk amoi2 dalam satu pakej FOC (bukan sedekah ye). Pengangkutan percuma juga dsediakan, termasuk makan dan duit elaun juga akan diberi. Fuuyooo cayala UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Kawan2. Ada 3 perkara menarik yang harus kita sedari buat masa ini.

1. Pemerintahan Kesultanan Perak akan di uji tahap keadilan dan keampuhan sistemnya bagi menjadi kuasa pemutus dalam kes 'Curi Kuasa' ini. Bersempena genap pemerintahan Jubilee Perak. Ini menjadi sangat signifikan.

2. Demokrasi di uji tahap keberkesanannya melalui proses yang adil dan telus serta beretika. Ini akan menjadi break point persepsi rakyat terhadap konsep demokrasi dalam teras kemanusiaan.

3. Kematangan berpolitik di kalangan rakyat pasti meningkat, ini sebagai tanda awal bermulanya Politik Intelek. Dan ini sangat positif buat masyarakat kita.

Apa jua keputusan dari istana, akan tetap menjadikan rakyat lebih kuat dan matang. Apabila rakyat sudah matang, jgn ragu2 lagi. Rakyat akan tetap terus memerintah. Yakin inilah penyudah baik buat kita.

Pak haji Bekun
KT

Tanpa Nama berkata...

UMNO sudah gawat sehingga tak nampak situasi memerlukan piliharaya baharu bagi menentukan sebuah kerajaan yang bermoral.Sebuah kerajaan tidak boleh dipastikan oleh fenomena lompat-melompat ahli DUNnya, kalu diguna pakai kaedah itu maka bahalol namanya.
100,000 rakyat boleh memberi ingatan kepada Sultan bahawa keadah atau mekanisme lompat-melompat Ahli DUN tidak boleh sama sekali memutakmadkan sebuah kerajaan yang bermoral atau berkredibiliti. Buat semula pilihan raya bagi mendapat mandat baharu, jka keputusannya masuih dalam lingkungan 50 :50 maknanya Perak adalah sebuah negeri 'special' atau model istimewa.

Tanpa Nama berkata...

Dr. Shad Saleem( a law Professor) said " He(The Sultan of Perak) has to bear in mind that the palace’s reputation is at stake should defectors be rewarded with the possibility of being king-makers.

“It will be a bad precedent if a government is formed by relying on support by defectors." - STAR 5.2.09(N6)

Tanpa Nama berkata...

Kini dengan megaj Najis berkata' BN mempunyai majoriti dalam DUN Perak.......'
Katakan Sultan izin pembubaran DUN Perak maka dia berkata lagi ' BN/UMNO akan menghormati undeng-undeng negara........
Katakan semasa pilihanraya dia terus berkata lagi' UMNO/BN akan menang besar........
Katakan BN kalah dia tak mahu kalah berkata' UMNO menang secara moral.....
Kembali keadaan normal Najis akan teruskan budaya UMNO/BN, faham-faham sajalah

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah kah dah kalah pon sempat nak buat demo lagi..... kah kah kah kah kah kah kah kah kah (Rosmah dan Najib tengah gelak terguling-guling nie... kah kah kah kah kah kah kah)

diskopi berkata...

Sultan Perak akan pilih BN atau PR? untuk analisa siapa yang sultan perak akan pilih sila lawati blog studen ukm di: http://diskopi.wordpress.com

Tanpa Nama berkata...

JENG jeng jeng! Najis ingat dia 'fantastic' dapat menumbangkan PR di Perak, Tungguuuu dulu lepas Sultan buat keputusan bolehlah mabuk, sebelum itu sabar beb. Politik kotor UMNO /BN boleh kelihatan dimakbulkan oleh doa tuan, tapi kebangkitan rakyat jangan main-main, ia boleh pukul habis ego dan keangguhan tuan Najis!

Tanpa Nama berkata...

ayuh semua turun ke jalan
kita suarakan segala tuntutan
jangan ragu
ayuh bersatu
YAKINLAH RAKYAT PASTI MENANG

Anak Kuala berkata...

Kepada komen "Tanpa Nama berkata...

Kini dengan megaj Najis berkata' BN mempunyai majoriti dalam DUN Perak.......'
Katakan Sultan izin pembubaran DUN Perak maka dia berkata lagi ' BN/UMNO akan menghormati undeng-undeng negara........
Katakan semasa pilihanraya dia terus berkata lagi' UMNO/BN akan menang besar........"
Katakan BN kalah dia tak mahu kalah berkata' UMNO menang secara moral.....
Kembali keadaan normal Najis akan teruskan budaya UMNO/BN, faham-faham sajalah


Apa la hang kutuk NIK Ajis (N.ajis) tu pun sokong BN

Tanpa Nama berkata...

Bro,Ada Pak Cik ni "low profile" sgt tak byk cakap.Selalu solat kat Masjid Jamek KL.Siang tadi lepas solat Zuhur.Spontaneosly terbit dr mulut dia"Dengar khabar TGNA turun ke Ipoh nak imamkan solat hajat.Org ni alim dan beramal.kalau dia bersolat dan bermunajat akan terkesan doa nya maupun cepat atau lambat.Terkedu aku kerana Pak Cik ni nampak lurus org nya.Lalu aku terfikir "Apakah yg tersurat dan tersirat? Prie

farrah berkata...

aku percaya pada keadilan.. aku harap itu yg akan berlaku pd negeriku yg tercinta.. perak darul ridzuan!!

Tanpa Nama berkata...

ramp,syabas kpda 3 katak,patut berkhidmat utk rakyat,ni berkhidmat utk RM,ingat BOS,Allah maha kaya

Tanpa Nama berkata...

hai sultan perak yg tau hukum hakam negara tak kn le tak arif undang2 tubuh negeri kot... aku rakyat biasa jual air tebu je pun faham maksud dalm undang tubuh perak... tak tau le kot dah jadi undang2 tubuh badan plak...