Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 29 Mac 2009

NILAI SAYA DARI TINDAKAN BUKAN KHABAR ANGIN - melayau


Najib Tun Razak meminta semua pihak menilainya berdasarkan tindakan selepas mengambil alih tugas Perdana Menteri dan bukan melalui khabar angin dan tuduhan liar yang berniat jahat.

Presiden UMNO yang baru itu berkata, beliau akan melakukan pembaharuan dan perubahan seperti yang dinantikan rakyat dan oleh itu semua pihak mesti berlaku adil kepadanya dalam menilai kepimpinannya.


ah kah kah… KAH KAH KAH… kah kah kah…

woit… BARU TAHU RUPA-RUPA NYA SEMUA BERITA ANGIN…. BERITA KENTUT…. kah kah kah…

kah kah kah… NEW YORK TIMES… TEMPO… SUNDAY TIMES…. KOREA NEWS… AL JAZERAA…. THE AUSTRALIAN…. THE NATION…. KAH LAH KAH…. SEMUA TERKENTUT… kah kah kah…



12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

woit najib!satu dunia tahu kau penipu,pengelat,penyamun,perompak..
blah lar lu mat mongol!!!!

Tanpa Nama berkata...

kata mat mongol,
"Saya tetap yakin bahawa UMNO adalah sebuah parti yang merupakan pilihan utama orang Melayu. Mereka tidak menolak UMNO, sebenarnya mereka mahu UMNO berubah,"

dasar bakal pm bodoh,rakyat bkn nk umno berubah,rakyat nk umno mampos.
buta kayu!

Danielle_Corleone berkata...

http://www.koreatimes.co.kr/www/news/opinon/2009/03/137_41954.html

Tanpa Nama berkata...

Baik di sini saya akan menilai najib.selepas menamakan calon bn bagi kerusi parlimen bkt gantang dan dun bkt selambau, ketika ditemuramah wartawan dia menyatakan tidak akan ada pembangunan mee segera di kawasan terbabit.tapi apa yg berlaku adalah sebaliknya.temuramah disiarkan media milik umno, tv3.apa lagi najib.lu ckp lain buat lain.atas kepala lu kencing org msia.fuck off

Been berkata...

Semua akhbar di dunia adalah penyebar fitnah dan khabar angin kecuali akhbar dan blogger dari Mesia yang pro kerajaan BN.

Kah...kah...kah...

Been

Hamba berkata...

Berita yg datang selain dari akhbar2 yg dimiliki UMNO dan BN adalah khabar angin??? Akhbar2 UMNO dan BN ni maksum ke Najib Oiiii? Ko pun maksum ke??? Ajaran baru mana ko dapat ni? Ajaran Guru Ji ke???

Tanpa Nama berkata...

BOLEHLAH kelentong ahli UMNO/BN dan juga sebahagian rakyat yang masih bebal dan taksub dengan pemimpinnya. Bagaiama boleh berlakon dengan 'natural'sekali bahawa Tuan tiada masalah besar? Amat ajaib dan luar biasa. Satu dunia dah tahu dan satu dunia menunggu penangkisan tuan

Tanpa Nama berkata...

Apa Mat Monggol ni ingat akhbar luar negara yang tulis tu macam utusan melayau kahkaahhaahahahahaha dah berangan jadi PM suruh nilai dari tindakan nya hahahahhhahaa masa jadi menteri pertahanan pun tak adil poraaaah la mat monggol dok sapu keliling.........
Mat monggol , mat sembab hahahahahahaha nanti bik mama arlum dua dua sekali.
Woit..... new york times setaraf utusan melayau hahahahahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

kehkehkeh

so... betul la ya khabar angin tu... banyak negara terkena angin tu... kehkehkeh

nak kena pakai topeng ke nnti bila nk buat lawatan ke negara yg kena angin tu... busuk pulak angin tu... bau kentut yg nak berak punya,,,

hakhakhak!

Blog2Blog Malaysia berkata...

kekekekeke...dah berniat nampak..kalau xjadi PM nak kena nilai khabar angin ka nilai mata wang?...kekeke

Tanpa Nama berkata...

mat mongol hanya mampu tipu 3 juta orang Melayu konon ahli umno, baki rakyat 23 juta lagi camna?

Sudin berkata...

Suntikan 60billion adalah khabar angin......kah,kah,kah.....

mampuslah rakyat !!!
rakyat hanya mampu telan angin...

Toyol and the gang dapat gak makan angin ke Disneyland.....

Woit..TT !tayar cukup angin tak ?
Kah,kah,kah.........