Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 8 April 2009



SIDANG AKHBAR



Sdr. Anwar Ibrahim akan mengadakan satu sidang akhbar pada 8hb April 2009 ini.

Sidang akhbar ini akan bermula pada jam 11.30 pagi akan jalankan di Merchant Square ibu Pejabat Parti Keadilan Rakyat.

Semua bentok media di alu-alukan untuk datang membuat liputan.



8 ulasan:

bik naj berkata...

TV3/4 datang,utusan meroyan datang, berita hairan...dorg ni dtg x?? klu dtg br best

Did berkata...

utusan melayau, berita hairan...sila bersedia untuk edit dan putar belit kenyataan DSAI. kahkahkah!

Tanpa Nama berkata...

Kali ini Madey tak kondem pula Najis yang dia bertanggunjawab seperti Madey kondem Pak Lah semasa 8 Mac 2008 dulu. Tapi Najis akan kata dia baru setahun jagung mentadbir. Kesinambungan pentadbiran UMNO dah mula kapuk sejak zaman Madey lagi, tapi ketika itu Madey guna 'kuku besi', internet pun baru nak berakar umbi dan anak muda dah mula menjadi populasi yang dominan dalam menentukan keputusan pilihan raya. Kini senario nak bungkuskan UMNO/BN semakin menjadi-jadi. Apakah Madey akan temberang lagi kepada warga UMNO/BN? Nampaknya impiannya nak dapat semula jembatan senget atau anaknya menajdi menteri muda mungkin tersendat lagi.
Apa yang pasti adalah mantar AI semakin menjadi, menggelorakan kebangkitan rakyat menuntut keadilan.

kage bunshin no jutsu berkata...

Sian Najis...dah kalah,jgn lupa cebok!! haha

Musykil berkata...

Kenapa BN suka guna senjata tua?

TIUP TAYAR berkata...

justin.tv-anwaribrahim LIVE

Tanpa Nama berkata...

Disarankan AI menasihati UBN supaya undur dan beri PR mentadbir negara. Semasa peralihan itu UBN bolehlah mencari jalan memeriksa diri sendiri dan insaf selama 6 dekad UBN asyik sedap membolot kekayaan negara. Semasa tiada kuasa itu cari kaedah baru melalui wacana harmoni dan cari kekurangan PR dan cari jalan bagaimana nak tarik balik keyakinan rakyat, bukannya keyakinan warga UMNO/BN untuk mendapat kepercayaan nak berkuasa semula. Jika tidak buang masa dalam tempoh 3/4 tahun ini asyik nak cari jalan mengubah yang tak tahu apa bendanya yang nak berubah atau diubahkan.UMNO jangan pakai cara lama, seperti mengugut, rasuah, beri projek segera, buat masjid, buat parit, buat sekolah dan panggil Madey, minta bantuan polis, SRP, jentera kerajaan untuk mencari keyakinan rakyat. Semua tu tak JALAN lagi.Dah begitu JELAS sekali rakyat dah tak mahu UBN lagi, masih PEKAK, TULI, BANGAN nak tenggek berkuasa. Hukum alam sebuah kerajaan yang korap sedang menanti saat runtuh akan berlaku, tunggu apa lagi? BOLEH JALAN UBN kata Do Re Mi.

SL Chan berkata...

melayau,berita heran,tv 3 suku...lepas membuat liputan , tolong putar pelit liputan tu sebelum diumumkan untuk menarik lagi pembaca dan meningkatkan jualannya....kalau tak putar tada orang mau baca dan beli!!!!!!!dan jugak meraih sokongan untuk gerombolan dan kuncu-kuncunya!!!!!!dan apa nama tu??? dr ma..