Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 30 Mei 2009

PAGAR MESTI BUAT DULU



ANWAR MAHU TAWAN PERLIS
- melayau

KANGAR 29 Mei - Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Anwar Ibrahim meletakkan impian terbarunya untuk menakluk Perlis, satu-satunya negeri di utara tanah air yang terlepas daripada tsunami politik pada Pilihan Raya Umum Ke-12 tahun lalu.

Anwar berkata, PKR akan menggerakkan semua jentera yang ada bersama pakatan pembangkang lain dalam usaha untuk merampas negeri itu daripada Barisan Nasional (BN).


kah kah kah… JAGA JAGA … KALAU NAK TAWAN PERLIS …kah kah kah..

woit… NAK TAWAN TUTUP SEMPADAN DULU…kah kah kah…

kah kah kah.. KALAU TIDAK … SHAHIDAN DAN ADIKNYA LARI BAWAK BUJET PERLIS…kah kah kah..



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak susah nak tawan perlis tu. Penduduknya hanya lebehkurang 230ribu sahaja dan bilangan rumahnya lebehkurang 70ribu buah sahaja.

Dulu DSSK tawan rakyat perlis pakai kertas cap Gambar Agong aja. Tiap kali salam dengan dia dapat RM200.

Insyaallah kalau guna kaedah yang sama cepat boleh tawan kot........

Ha....ha...haa...terukla MB baru nak jaga Perlis yang tak besar manatu.

Tanpa Nama berkata...

Jangan main main sama sahidan, dia pakar seludup beras siam, tomato siam, mangga siam, barang siam dll...hau hau hau hau

Kucing Parsi berkata...

hahaha... nak tutup macam mana, kat selangor yang tak bersempadan pun si botox boleh lari... kena gantung pulak tu... alo botox tak kacau eli lagi ke

kah kah kah

ikot style bang isyam

Khairul berkata...

Jangan syok sangat dengan politik ugut mamat-mamat umno nih! Orang2 kampung dah lama muak dengan politik ugut nih.

La ni orang2 kampung dok tunggu nak kantoikan geng2 "politik parasit" dalam Pakatan Rakyat pulak!

Khairul berkata...

Jangan syok sangat dengan politik ugut mamat-mamat umno nih! Orang2 kampung dah lama muak dengan politik ugut nih.

La ni orang2 kampung dok tunggu nak kantoikan geng2 "politik parasit" dalam Pakatan Rakyat pulak!