Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 13 Mei 2009

TEKA MANA YANG SIAPA ?







STATUS MB: ZAMBRY IBARATKAN DIRI SEBAGAI GHANDI , MANDELA
- mStar

Menteri Besar sejak Februari lalu, . Zambry Abdul Kadir melihat dirinya ibarat pemimpin terkenal Mahathma Gandhi dan Nelson Mandela dalam menegakkan kebenaran di Perak.

Beliau turut memberi amaran kepada Pakatan Rakyat supaya mereka tidak memandang rendah akan keupayaannya.


kah kah kah… MANDELA ?... GANDHI?....KING ? kah kah kah..

kah kah kah… BIAR BETUL…kah kah kah..

kah kah kah...TENGOK GAMBAR BETUL BETUL… kah kah kah..

kah kah kah… APA YANG SERUPA…. kah kah kah




34 ulasan:

Baginda Reformasi berkata...

kaler je same... hati lain2... busuknye kaki...

Khun Pana aka johanssm berkata...

As Black as Mandela ( Freedom Fighter)
As Colored as Luther King ( Human Rights )
As dark as Mohandas Gandhi ( Human Rights & Freedom Fighter )
As hitam burung gagak as datuk seri Zambry ( Penyangak & Penyamun )

Apasal dia tak cakap nama Idi Amin , Semi value atau Mugabe

Slumdog Billionaire berkata...

Kahakakakahahaha!

Mamu Zamry ni xde langsung ciri2 pemimpin karismatik...lagi baik mamu2 nasi kandar kat kapitan, penang yang ada jiwa bisnes daripada Zamry yg haprak ni.

peace!

Keylee Daud berkata...

hhahaha saudara isham hahahahha kakakkakaka...kaler..haha

nakula sadewa berkata...

lepas nih, zambry buleh join HINDRAF..kah..kah

DiD berkata...

kahkahkah...
tolong saudara!
asya gagal mencari zambry dalam gambar itu.
kahkahkah!

Tanpa Nama berkata...

Huh! Mana yang sesuai

Zambry Mandela
Zambry King
Zambry Gandhi
Zambry Mamak

Undian dibuka!

- Gagak Hitam-

Tok Moh berkata...

Kah..Kah..Kah..
Woi Thambi...lu ada mabok minum todi ka..? kah..kah..kah...rasa nak termuntah je...kah..kah..

Woi Zamberi 786 sedar ler diri.. kulit hang je sama warna dengan diorang...kah..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

LELUCON HEBAT!
Aden kiro Zambry lebih mirip sekor kambing tua yang sedang menguncah sireh. Jauh sekali nak samakan dia dengan Mandela atau Gandhi, jika sama maka diapun seperti OBAMA! Madey mesti hot ni kerana Madey sudah ada pangkat'wira dunia ke-3', mana boleh cantas pangkat Madey nanti orang Melayu tiada martabat bagi menegakkan bangsa, agama dan negara!

Tanpa Nama berkata...

laak!! ........hitamg!!

Tanpa Nama berkata...

Hahaha...punyalah bangang Tambri tu

mat s berkata...

Kah Kah Kah....yg serupa cuma warna kulit je..

mamai berkata...

mamat nie dah gila talak ke apa...mungkin warna kulit sikit serupa tapi otak jauh beza bebal zamry tak terkira...

Tanpa Nama berkata...

Telur mungkin serupa kot. tapi zamri punya dah kecut sikit.macam asam kecut.

nmjnh berkata...

satu je yg lebih kurang serupa... KULIT kalernya lebih kurang sama... yang lain tu jauh panggang dari api... ptuih

kucingsiam berkata...

meow~

cuma warna kulitnya yang sama untok semua. tiga daripadanya pernah dipukul dan dipenjarakan oleh pemerintah; satu lagi hidup mewah malah boleh mengarahkan polis menangkap penentangnya, tapi berkhayal bahwa dia juga seorang pejuang kebebasan. memang pakar putar alam terunggul, hasil pulau pangkor.

Tanpa Nama berkata...

kalau cam tu ..... mulai saat ini kerana menghargai jasa beliau menegakkan keadilan di Perak ... kita panggil beliau Dato' Seri Gandhi. Agar selepas ini Dato' Seri Gandhi akan memberi kuasa kepada rakyat untuk memilih semula kerajaan yang mereka inginkan.

Tanpa Nama berkata...

ada yg serupa la bro... warna kulit.. iras2 bontot kuali.. kahkahkah

Gedung Akal berkata...

Bang..inilah demokrasi terpimpin namanya. kenape? tak percayerr??

Tanpa Nama berkata...

aku rasa kayu arang yg no.2 tu berkualiti rendah... dia tidak layak berada berada bersama arang2 berkualiti antarabangsa

Sudin berkata...

Status Zambry 786 masih HARAM !!!!

Zambry haram ,camna nak halal....

Asyik nak meipu je gerombolan ni...
melayu udah le bodoh,nak di bodohkan lagi.....kah,kah,kah......

Tanpa Nama berkata...

customer 1: dei! zamri GANDHI!!KK!! teh tarik wunnek!
.............5min
.............10min
.............15min
.............20min
.............30min

customer 1: heip! dei! tamby! chik! cipatlah!!
ini MANDILA swudah laamma tungguuu.
apa u bikin, mau tarik satu dewan kaa?

zamri gandhi : wtunggu la. mau bikin kopi tarik sama ganeson KING dwulu la. kasi pwusing swatu wipoh la.

kage bunshin no jutsu berkata...

patutnya dia samakan diri dia dgn Org Minyak...hitam dah sama hitam,tu satu point...lagi satu point,org minyak suka merogol anak2 dara yg suci...sama jugak mcm si zambri pukimak ni,merogol kesucian undang2...

Tanpa Nama berkata...

kaler ja sama weh..! Muakakaka...

master berkata...

Kepala hotak dia sama macam Ghandi. Aku rasa nak mencarut je.

Hahahaha.

Pusing punya pusing, last-last pergi kat Ghandi. Hebat !

Tanpa Nama berkata...

hahahaha...inilah lawak gilo penah aku dengar....!!!

zambry!!!oh zambry!!! hahahahaha

suratkhabarlama berkata...

this is an insult to Ghandi & Mandela..both of them tortured & jailed by police without fair trial for people's right..

but this mamak Zambry abuses his illegal position by asking police to do so many illegal & unfair actions to Perak people..bawak masuk polis dlm DUN..angkut speaker yg sah keluar..and many other ugly things..porrahh!

SHAME ON YOU!!!!

Tanpa Nama berkata...

Abang Isham..

Saya tak faham la soalan abang isham..

saya nampak..

1) Mandela
2) En.Gopal
3) Luther King
4) Ghandi

mana ada Zamry? abang isham jangan main-main?.. dah juling mata saya...tak nampak pun zamry..

abang isyam post lagi sekali gambar ye?.. gambar zamry tu kasi besar sikit.. kalau gambar besar..lubang idung dia mungkin saya kenal kut..

tolong ye abang isham.. saya pun nak main teka-teki jugak..

rahimia berkata...

KAH..KAH..AKAH..AKAH..KAH
KAH..KAH..AKHA.KAH..KAH..KAH..KAH
KAH..KAH..KAH..AKAH.KEKAH..
TEGULING GUA GELAK....

weber berkata...

wargh... lawak..lawak...
zambry mandela.. wakakakakaka

Tanpa Nama berkata...

Saya tak nampak ada Camry pun. Bukankah Camry itu dah kena lelong...kah kah kah.

DeePo berkata...

adeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

malunya....gandhi tu pemimpin berjiwa rkyat yg pertahankan rakyat india bertahun2.....ni zambry bru keluar dari semak samun nk bandingkan diri dgn gandhi?

adeiiiiiiiiiiii

aku x pnah knal pun zambry ni...aku knal mahathir jer

Tanpa Nama berkata...

niko berkata.....
Kih kih kih kih..kahhh..kohhh..kohh...yang ambo nampak macam: ketua penyangak dalam pendeka bujang lapok je....keh keh keh! Haaa...haaa..

jawa peranakan berkata...

hatimu hitam membawa ke kulit..