Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 1 Julai 2009

ANGKAT TOPI





DUA ANGGOTA POLIS TOLAH RASUAH TERIMA ANUGERAH INTEGRITI
–berita hairan

Dua anggota polis yang menolak rasuah lebih setengah juta ringgit daripada dua pengedar dadah bagi mengelak 480 bungkusan syabu bernilai RM280 juta dirampas pada Mei lalu, dianugerahkan Anugerah Integriti hari ini.

Detektif Koperal Mohd Surani Sarbini, 44, dan Lans Koperal Mohd Tarmazi Arbayee, 25, juga dinaikkan pangkat masing-masing kepada Detektif Sarjan dan Koperal atas kejayaan terbesar dalam sejarah Polis Diraja Malaysia (PDRM) itu.


SALUT UNTUK MEREKA YANG JUJUR

SALUT UNTUK MEREKA YANG BERANI


SELURUH WARGA ANGKAT TOPI UNTUK SUSUK INI



15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

First time ko puji polis, bro Isham...tahniah kepada mereka yang menunjukkan contoh yang susah untuk diikuti oleh mereka yang memakai seragam polis....

nakula sadewa berkata...

2 pegawai polis tak lama dlm pdrm..nanti kena tendang dgn musa hassan sebab jujur

Keylee Daud berkata...

ini baru benar...cepat dan betul hhahhaa ini gaya la mau

Khun Pana aka johanssm berkata...

Baik kalau ada polis yang jujur .
Komen dari Nakula Sadewa betul dan tepat.
Mereka berdua akan di naikan pangkat dan akan di pindah balai untuk jaga kawasan kolam air sahaja.

Macham mana pulak dengan dadah yang dirampas olih polis? Dah hilang dari lokap atau belum?

Siswa UTP berkata...

Syabas. Moga PDRM dihormati selalu.

Tanpa Nama berkata...

Dey Isham,

Ako betol-betol repect sama itu 2worang Polis Officer lah Isham. RM500 ribu itu kalo dia worang angkat, boleh beli banglo ..BMW..penthouse ... bini baru. Ayoyo kadayvale...
Ako salute sama dia worang.

- Tamilselvam

Fa-T berkata...

inilah polis yang berAGAMA!

Tanpa Nama berkata...

Salam

Tahniah n muga ramai polis yang akan ikut jejak 2 sahabat ni .
Sikit-sikit kan lama-lama polis tak akan ambik rasuah.

TABIK KEPADA 2 POLIS NI

TABIK ENCIK

TAKUT PULAK BILA DAH NAIK PANGKAT
LAGI BESAR RASUAH
KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

Tanpa Nama berkata...

betul...bukan semua polis haprak...tahniah kpd polis2 yg jujur...saluuut!!

udin berkata...

Inilah contoh 2 anggota polis yang sedar dan nampak pada topi dan buckle tali pinggangnya 2 perkataan yang amat disayangi oleh umat Islam
dan tahniah untuk mereka
Tabik toing toing toing

Tanpa Nama berkata...

Kalau semua polis camni baru bagus! Wa picaya ada polis baik sebab wa punya kawan baik punya bapa polis tapi dah pencen banyak bagus punya polis wooh, tapi wa manyak jumpa polis tepi jalan ciakap RM100 bayar saya RM300 bayar gomen, pilihla! kane ne niama...lanchau bo kuak!

kudos sama itu dua polis!

Kucing Parsi berkata...

jangan yang ni sebab dah ada orang tengok ke lalu lalang or ada pegawai lain yang tengah skodeng...

ha ha ha

dah lama jujur takkan baru dapat award

ko tak musykil ke isham

ha ha ha

musa hassan ada award??

lhakim berkata...

alhamdulillah..ada lagi pulis yg beriman

LanaBulu berkata...

Sepatutny depa yg lagu ni lah diberi gelaran DATOK tu..bukannya Anak khan tu...

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa kalo penyeludup dadah tu offer nak bagi 'Kucing Parsi'free kt Polis2 tu mgkin dia ambik, psl harga kucing parsi tk sampai pun 500 henget bukan RM500 juta.....

To kucing parsi,
Jgn le kita nk memperlekehkan kejujuran seseorang pasal kita pun belum tentu perfect.