Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 1 Julai 2009

HANTU PUAKA TERUS MENGGANAS





BINI PUAKA SERET 2 SISWA KE MAHKAMAH
-malaysiakini

Gara-gara didakwa menconteng perkataan- perkataan "C4", "bini puaka" dan "pembunuh Altantuya" di dinding dewan sebelum kedatangan isteri perdana menteri Rosmah Mansor, dua pelajar Universiti Malaya dihadapkan ke mahkamah hari ini.

Mohd Izzuddin Hilmi dan Mohd Syahruldeen Ahmad Rosli dituduh bawah Seksyen 427 Kanun Keseksaan bagi kesalahan khianat yang menyebabkan kerosakan sekurang-kurangnya RM25.

Selain menconteng, mereka juga dituduh menyimbah petrol di permaidani merah beberapa jam sebelum dilalui oleh isteri Datuk Seri Najib Razak, pagi Rabu lalu.

TIGA LAGI SISWA UM DICARI POLIS

Polis menjejaki tiga lagi suspek kes contengan perkataan-perkataan "C4", "bini puaka" dan "pembunuh Altantuya" di dinding sebuah dewan Universiti Malaya selepas dua pelajar diseret ke mahkamah hari ini.

Selain menceroboh dewan utama Akademi Pengajian Islam awal pagi 24 Jun lalu, siasatan juga berhubung simbahan petrol di permaidani merah yang bakal dilalui isteri perdana menteri Rosmah Mansor untuk satu program di dewan tersebut.

KAH KAH KAH….


Kah kah kah… CEMPAKA ?.... BUKAN CEMPAKA LAAAAA….PUAKA…kah kah kah

Kah kah kah…. UNIVERSITI MALAYA DALAM KETAKUTAN….kah kah kah…

Kah kah kah…..HANTU PUAKA MENAKUTKAN PELAJAR….kah kah kah…

Kah kah kah... HANTU PUAKA MANA NI ?.... HANTU SITI AMINAH KE ?... kah kah kah...

Nota: Sila tanya Yb Mahfuz mungkin Yb ini ada jampi serapah kah kah kah.



6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah...UNDANG2 PUAKA????

CONTENG SALAH...MENGKEDARAH DAN TELAN HARTA RAKYAT...TAK SALAH

MEMBENARKAN PELABUR ASING TELAN TANAH BUMIPUTRA...TAK SALAH

KETUANAN MELAYU SETAN....kah kah kah kah

SETAN KENYANG...MELAYU NGANGA????

[TERER]

Amr berkata...

Bang Isham!

Puaka nih snang je nak halau

Atuk saya dulu halau monyet pkai mercun

Nak halau Puaka macam ni kita letupkan C4

Nescaya larilah dia

Selamat Mencuba dan Selamat Beramal!!!

Kucing Parsi berkata...

ini baru gua salute...

cuba lah baling kasut sekali

ini bukan lagi gua salute, gua carik lawyer untuk bebaskan u

respect to UM student, don't be like Uitm student, dressing in black

ha ha ha

turn left berkata...

tadi aku pegi mahkamah, nak ambik balik duit jamin kes aku (ISA7). aku ternampak ramai budak2 yg aku syak PMI.
Dan betol, diorang datang utk bagi sokongan kpd 2 org budak UM yang kena tangkap tu.
Budak 2 org tu akhirnya kena charge dengan 4kes dan dijamin dengan RM5500! Mahal babiiiii....

piji berkata...

gua rase rosmah mcm budak2 hingusan...apa raa...
nie attitude wanita no1 malaysia...
adui...WTF...

sakariya_akop berkata...

Aku cukup suka dengan slogan ini:

UMNO - Dulu OK, kini SIAL seMalaysia dibuatnya.