Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 1 Julai 2009

TERKINI !!! SISWA AKAN LAWAN BETINA PUAKA




SISWA UM BERTINDAK JIKA DI PECAT
-malaysiakini

Kumpulan mahasiswa bersedia melancarkan bantahan besar jika Universiti Malaya mengambil tindakan tatatertib terhadap dua pelajarnya yang diseret ke mahkamah semalam.

“Jika seandainya hal yang pernah berlaku pada mangsa-mangsa ISA 7 berulang, penulis dan seluruh mahasiswa yang di dadanya kejap dengan perjuangan kemahasiswaan, tidak akan teragak-agak untuk membuat bantahan di segenap sudut."



20 ulasan:

Kucing Parsi berkata...

gua dah posting awal lagi dari Lu!!!

apa da lu!!!

Tanpa Nama berkata...

Cayalah mahasiswa UM!! Saluut anak2 muda yg berani!!


~ex-UTM~

daha berkata...

jangan tak jadi ...
buktikan wahai mahasiswa semua ...
kamulah pemimpin generasi akan datang ...
tegakkan kebenaran dan keadilan!!

mimpiyangsempurna berkata...

semoga beroleh kejayaan...
-Amin-

Tanpa Nama berkata...

Dipuji tindakan siswa yang bakal berani melawan. Takan kerana C4 atau
Altantuya harus dikenakan tindakan. Bik Mamapun kena siuman sikiklah, kalu tak ada apa-apapun yng dirasai menggugat harus jadi 'gentleman'lah, melainkan you merasa 'guilty' akan sesuatu.
Polispun satu hal si ikan bilis yang 'kacau' pun nak bertindak, si ikan yu tak pula berani.

pekakbutabisudungu berkata...

bull....

thats all...
angin sejuk saja...

bila sampai masa
semua tengok lantai....

Tanpa Nama berkata...

Lawan jangan tidak lawan Perempuan Puaka itu. Sekarang Kerajaan dibawah PM Najib dengan sokongan suami Najib bertambah ganas!! Tidak boleh bersuara sudah!! Lebih ganas daripada Kerajaan dibawah Madey.

Kami salut kamu mahasiswa yang muda lagi berani!!

Lawan Jangan Tidak Lawan!!

Mr Gahargilah berkata...

Wa...caya ama lu anak muda....Keraejaan buat UM kasi orang pandai...tapi bila keraejaan buat tak betul marah pulak..heee..wartawan TV3 1/4 berkata : diluah mati pucuk ditelan mati katak....

Skuad Peninjau berkata...

Kepada waris siswa-siswa yang akan lawan betina puaka ini,

Sila-silalah menziarahi mereka ini dalam waktu terdekat.

Kemungkinan mereka hilang begitu sahaja amatlah tinggi.

Tanpa Nama berkata...

BALLS EVERYWHERE ;-) ALL SHAPES AND SIZES!!!

kluangman berkata...

Api, jangan tak apikan... itu bab lu pandai beb.

nakula sadewa berkata...

salut!!

sakariya_akop berkata...

Salam tuan,

Simangkok ayun ni pon satu hal, perkara kecik sengaja nak diperbesarkan.

Dah menjadi tradisi ameno semua nak dipuji, baru kembang kuncup diaorang!!

Teruskan perjuangan anak-anak muda!

Tanpa Nama berkata...

Betul ke dato kadar shah ada senjata api haram


dalam rompakan di rumahnya, 4 laras pistol telah hilang.

dalam undang2 malaysia, seorang individu hanya boleh ada lesen untuk 1 laras senjata api sahaja,

Betul ke dato kadar shah ada senjata api haram?

http://rakyatkelantan.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

Brader Isham, blog lah pulak isu kampung India di Pulau Pinang yang bakal dirobohkan tu.

Macam mana kerajaan pimpinan parti Sosialis DAP boleh bersekongkol dengan puak-puak kapitalis golongan pemaju-pemaju tanah. Ini mesti kes kapitalis ni dah bagi dana banyak kat parti ni. he he..

Si Pekik A.K.A Si Pekak berkata...

Suara mahasiswa jika dipadu getarnya bisa meruntuh orde lama!!

Tanpa Nama berkata...

...siswa akan lawan..kah kah kah kah kah kah kah kah....kalu melayu ......melayu jugak...ayam berak atas titi...(suam taik ayam)..kalu melayu tukar tiub gua percaya...sangup jadi pelarian .daripada di isa kan...

98 stikes back berkata...

haa bila lagi?...gue menunggu aje nie

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama berkata...
Brader Isham, blog lah pulak isu kampung India di Pulau Pinang yang bakal dirobohkan tu.

Macam mana kerajaan pimpinan parti Sosialis DAP boleh bersekongkol dengan puak-puak kapitalis golongan pemaju-pemaju tanah. Ini mesti kes kapitalis ni dah bagi dana banyak kat parti ni. he he..
-----------------------------------

Bodo piang punya tanpa nama. Tak baca punya orang. Ada hati nak posting perli orang...

Woiii baca betui2 woi. Kes tu jadi sejak zaman BeeEnd hantulis yg hang dok bangga tu la bongok. Koh Su Koon punye keja la wei. Kerajaan Penang la ni tak terlibat pun dalam kes tanah tu, malah tak leh buat apa dah. Baca nih:

Penang Chief Minister Guan Eng makes several points:
* The crisis was created under the previous BN administration;
* The Buah Pala villagers should distinguish between their friends and those responsible for their predicament;
* The Penang government has to act according to the law;
* The Penang state government cannot afford to re-acquire the 6.5 acre plot of land, he claims: “I don’t even want to try and guess the amount.” (The previous BN state government had reportedly sold the land to the developers for only RM3.2 million or about RM11 per square foot in 2005.)

Ni lah akibatnya baca Utusan Meloya ngan Berita Hairan je...

kucingsiam berkata...

meow~

Mengikut undang-undang sekadar bisa didakwa mahasiswa itu dengan kesalahan merosakkan harta awam, itu saja. Bayar denda habis cerita.

Jangan kena gertak oleh si celaka betina puaka tu.

Kalau betina puaka nak hukum cara lain, LAWAN SAMA BETINA PUAKA TU BEBBBB!