Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 4 Julai 2009

MAHASISWA LAWAN BETINA PUAKA




EMPAT CAMPUS BELA SISWA KES PUAKA
– malaysiakini

Kumpulan pelajar Islam di empat universiti awam utama di Lembah Kelang sepakat melancarkan kutipan derma untuk membantu dua pelajar Universiti Malaya (UM) yang dihadapkan ke mahakamah atas tuduhan menconteng, cubaan membakar dan menceroboh dewan.

Selain Persatuan Mahasiswa Islam UM (PMIUM) yang akan mengutip dana mulai minggu depan apabila semester baru dibuka, kempen itu turut disertai PMI Universiti Putra Malaysia (UPM), Ikatan Studi Islam Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) dan Kelab Maaruf Universiti Islam Antarabangsa (UIA).

KAH KAH KAH…

Kah kah kah… INI BERITA SATU MALAYSIA MAHU DENGAR…kah kah kah..

Kah kah kah… ANAK MUDA TAK TAKUT HANTU…kah kah kah..

Kah kah kah…. ANAK MUDA TAK TAKUT PUAKA… kah kah kah…

Kah kah kah….ANAK MUDA TAK TAKUT BETINA PUAKA…kah kah kah..


18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betina sundal bolong ni harus ditentang habis-habisan...
Hidup mahasiswa....

aney azri berkata...

ITM ada bran?..

Keylee Daud berkata...

hidup.

fulus berkata...

budak2 UiTM takut dengan misal tebal ke ? ada berani ke kasi cukur itu misai tebal punya ?

merbok berkata...

mampos uitm tak berani!! siswa siswi uitm semua dah kena cucuk hidung dengan tok misai.

Tanpa Nama berkata...

WARGA PERLU CELIK...BIASANYA BILA PUAKA TERSEPIT...SETAN PUKIMAK AKAN DATANG BANTU

kah kah kah kah....MELAYU MUDAH "NGANGA"...kah kah kah kah

pekakbutabisudungu berkata...

There ain’t too much I can say about this song except that the answer is blowing in the wind. It ain’t in no book or movie or TV show or discussion group. Man, it’s in the wind—and it’s blowing in the wind. Too many of these hip people are telling me where the answer is but oh I won’t believe that. I still say it’s in the wind and just like a restless piece of paper it’s got to come down some ...But the only trouble is that no one picks up the answer when it comes down so not too many people get to see and know ...and then it flies away I still say that some of the biggest criminals are those that turn their heads away when they see wrong and know it’s wrong. I’m only 21 years old and I know that there’s been too many ...You people over 21, you’re older and smart

bobdylan

Kucing Parsi berkata...

UiTm tak berani!!!

diaorang nak tapi tak dapat

http://melodymockers.blogspot.com/2009/07/rentetan-tak-bagi-demo.html

5698_osman berkata...

Abislah PR. byk sgt politiking. Makan babi la jawabnya..bungkus2..kat manik urai sure bungkus la...padan muka PR..aku dah meyampah nak sokong PR. Sama je dgn UMNO. bosan2.
YB2 DAP dan PAS ni patut belajar balik la..betul2 macam beruk berebut pengaruh. mampos la PR.

Tanpa Nama berkata...

~warga uitm~
sy sbgai slh srg dr antara beribu warga uitm nak bg pndangan sikit la.klau kita xsokong sesuatu perkara tu xbermakna kita penakut atau bacul.hidung kami pun xdicucuk oleh sape pun.cuma kita ada otak utk berfikir secara waras mana yg kita rasa betul atau x.jgn la percaya sesuatu hal klau xterbukti atau mmg di depan mata kita.sbb kita ni ada tuhan,ada agama..fikir la sblm ulas sesuatu hal,jgn lepas ckp je.

Tanpa Nama berkata...

"LAWAN JANGAN TAK LAWAN ORANG MUDA". Perempuan PUAKA haus KUASA dan ini harus diajar. Orang Muda masih membina masa depan dan digertak oleh Perempuan Puaka.
Tuhan Mahakuasa dam Mahaadil.
Allahuakhbar Allahuakhbar.

Bangun Orang Muda dan jangan Mudah mengalah!!

Tanpa Nama berkata...

Buat 5698_osman tak payah le bagi komen kat blog/laman orang lain. Duduk diam-diam ikut je apa orang kata, jangan lawan biar cucuk hidung ikut saje. Jangan jawab.

Tanpa Nama berkata...

ni osman kering (psal x dapat kontrek) ke ? osman tikos ( psal takut xde kotey ) ke osman si cacai tua kerepot nk mampus selamanya dgn BN ?
ada gak mangkok Be end yg menyibuk kat sini ekk.. kire mmg ngetop arr situs abg. Sham ni ekk.. gambate!!

-budak Uitm.

dewamuzik berkata...

INI PUAKA BANYAK DAHSYAT OOO...
AKU PUN TAK BERAPA PAHAM KENAPA PUAKA INI ASYIK MENYIBUK DALAM UPACARA2... SEDANGKAN DIA TAKDE JAWATAN...

Tanpa Nama berkata...

isham puaka central market...kah..kah...kah

Tanpa Nama berkata...

ini, kalau betul2 buat cunting2 tak banguslah, kerja tak matang terimalah risiko, harga buduh. dan kalau cuma fitnah lawanlah, jangan tak lawan 1malaysia pon buleh cari derma. itu saja, jangan di perbesarkan kisah,tak patut di politikan, ini bukan kerja pr ke? atau bn ke? ini kerja emosi control lah perasaan tu,gunakan fikiran dlm bertindak ,ada lagi kerja pemuda2 yg lebeh besar dlm pru13 nanti, pemuda2 perlu turun kepadang cantas segala rumput rampai ,lalang2 yg menyemak negara kita.

Tanpa Nama berkata...

cuba kita bakar restaurant bau hancing pulak....kah...kah...kah

lordmuhammad berkata...

gua dah bagi link apa pasal budak UITM tidak dapat pergi

diaorang memang tak sah perhimpunan tanpa diaorang

kalau diaorang ada

AUKU tak berani kacau

gua dah bagi link

ha ha ha

hidung tak kena cucuk tapi kepala kena tinja