Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 15 Julai 2009

SATU MALAYSIA MENUNGGU - TAK SAMPAI -SAMPAI



(Dari arkib Utusan Malaysia : 01/07/2009)



LAGI KES BERPROFIL TINGGI AKAN DIBONGKAR


ALOR SETAR 30 Jun - Selepas kejayaan membongkar beberapa kes rasuah berprofil tinggi di negara ini, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) yakin beberapa lagi kes besar akan didedahkan dalam tempoh terdekat.

Pendedahan kes yang membabitkan sindiket serta individu berpengaruh itu berpunca daripada keberkesanan risikan dan ketepatan maklumat yang diterima suruhanjaya itu.

Pengarah Bahagian Perisikan SPRM, Datuk Mohd. Jamidan Abdullah bagaimanapun enggan mendedahkan kes-kes berkenaan kerana siasatan masih dijalankan.

Beliau dalam pada itu tetap membayangkan hasil risikan pihaknya itu akan melibatkan kejayaan yang besar.

KAH KAH KAH..

kah kah kah... MANA DIA?... DAH LAMA TUNGGU... TAK MUNCUL-MUNCUL... kah kah kah..

kah kah kah...TAK KAN KES 7 ADUN PAKATAN?... kah kah kah...

kah kah kah... KES APA TU?... KES ANI - AYA ... kah kah kah...

kah kah kah... APA JADI DENGAN 18 KES BERPROFIL TINGGI ?... kah kah kah..

kah kah kah... CAKAP BERDEGAR DEGAR...PUNAI DALAM LEKAR.... kah kah kah...



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

correct...correct..correct... pastu sampai la hampeh pun tarak..look like me sound like me but...

Tanpa Nama berkata...

kompang lebey...cam besa aa kate Malaysia Boleh...boleh gebang...boleh auta...

Tanpa Nama berkata...

aku bengang tul dengan SPRM ni , pr cepat je die selidik, BN umno DEPAN2 buat taik boleh bejam mate, geram giler bro, rase nak perang je dgn sprm ni, aku memang panas hati ni grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ahmad Zaki berkata...

Satu agensi berprofil tinggi yang akhirnya jadi bahan jenaka: SPRM. Barangkali mereka ini tiada prinsip hidup atau maruah diri. Ah sedangkan kita rakyat biasa juga sekurang-kurangnya tahu malu, tahu membezakan antara yang benar dengan yang batil. SPRM, yang bertindak seperti haiwan tunggangan, adalah satu penghinaan manusia seluruhnya!

Disebalik Cermin Mimpi berkata...

nampaknya PR kena bekerja keras...
bukan hanya memonopoli media internet ... penerangan di akar perlu seiring ... kerana tak semua rakyat berkemampuan, berkemudahan, berminat MENGHADAP PC macam kita semua ini .... telah tibanya 1Malaysia berREVOLUSI